Jak mailing zwiększa sprzedaż w sklepie internetowym?

Email to podstawowa forma komunikacji między sklepem internetowym oraz klientem. Nie wszystkie sklepy jednak osiągają sukces w tym obszarze. Email marketing (czyli marketing oparty na wysyłce wiadomości do użytkowników) wymaga odpowiedniej strategii oraz atrakcyjnej treści. O tym jak taka strategia może zwiększyć sprzedaż rozmawiamy z Marcinem Pusiem z firmy Elastic Email. Zapraszamy do przesłuchania 16 odcinka podcastu Mistrzowie eCommerce home.pl.

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie