Skrzynka e-mail jest przepełniona (mała pojemność skrzynki)


Z różnych przyczyn może się zdarzyć, że Twoja skrzynka e-mail w home.pl będzie przepełniona. Najczęstszym powodem tej sytuacji jest duża ilość korespondencji, która może spowodować, że pojemność skrzynki zostanie wykorzystana w 100% i kolejne wiadomości e-mail nie będą już dostarczane.

 

W poniższym artykule opisujemy jak rozpoznać oraz co zrobić z przepełnioną skrzynką e-mail, aby wiadomości e-mail znów mogły być dostarczane na Twoje konto pocztowe.

Jak rozpoznać, że skrzynka e-mail jest przepełniona?

Poniżej znajdziesz krótki opis dla komunikatów, które świadczą o tym, że skrzynka e-mail została przepełniona.

  • Wysłałem wiadomość e-mail na przepełnioną skrzynkę e-mail.
    Po wysłaniu przez Ciebie wiadomości e-mail na adres skrzynki, która jest przepełniona powinieneś otrzymać komunikat zwrotny z następującą (lub podobną) przyczyną niedostarczenia wiadomości e-mail:
    quotaaa.jpg
  • Zalogowałem się do skrzynki e-mail przez panel Poczty home.pl i widzę komunikat błędu.
    Poniższy komunikat błędu wyświetlany jest po zalogowaniu się w panelu Poczty home.pl do przepełnionej skrzynki e-mail.
    quotapoczta.jpg
  • Otrzymałem wiadomość e-mail informującą o małej ilości wolnego miejsca na skrzynce e-mail.
    Poniższy komunikat błędu wysyłany jest na Twoje konto pocztowe w postaci wiadomości e-mail. Możesz ją odebrać np. po zalogowaniu się w panelu Poczty home.pl do skrzynki e-mail, która jest już prawie przepełniona.
    quotamail4.jpg

    Pamiętaj, że home.pl wyśle do Ciebie wiadomość e-mail w momencie gdy na Twoim koncie pocztowym zostanie mniej niż 20 MB wolnego miejsca!

Jak rozwiązać sytuacje z przepełnioną skrzynką e-mail?

W celu rozwiązania sytuacji z przepełnioną skrzynką e-mail możesz wykonać dwie operacje:

  1. Zwiększenie pojemności skrzynki e-mail, aby mogła odebrać większą ilość wiadomości e-mail.
    Kliknij tutaj, aby przeczytać o tym więcej.

    WAŻNE! Zmiana pojemności skrzynki e-mail jest możliwa, jeśli wybrana skrzynka e-mail jest utworzona na serwerze w home.pl (np. Linia ekonomiczna, Linia profesjonalna). W przypadku, jeśli korzystasz z usługi Personal Email (usługa pojedynczej skrzynki e-mail), to maksymalna dostępna pojemność dla takiego konta to 20 GB. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zwiększyć pojemność konta Personal Email.
  2. Opróżnienie skrzynki e-mail, czyli usunięcie zbędnych wiadomości znajdujących się na serwerze.
    Kliknij tutaj, aby przeczytać o tym więcej.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub