Jak opłacić zamówienie na homebackup?

Instrukcje krok po kroku jak rozpocząć korzystanie z usługi Acronis Backup znajdziesz pod tym adresem.

  • Płatność online – zalecany oraz najszybszy sposób płatności. Płatność online umożliwia bezpośredni przelew z Twojego konta bankowego lub płatność kartą kredytową. W panelu administracyjnym https://cp.home.pl podczas realizacji płatności wybierz opcję PayU.
  • Płatność tradycyjnym przelewem – wybierając tradycyjny przelew bankowy, wpisz w tytule przelewu numer zamówienia, którego dotyczy płatność. Pamiętaj o dokonaniu wpłaty na Twój indywidualny numer rachunku, który znajdziesz w opcji Numer konta w panelu administracyjnym: https://cp.home.pl.
WAŻNE! Wybierz odpowiednią metodę płatności i opłać zamówienie. Sugerujemy korzystanie z płatności online, ponieważ jest to najszybsza oraz najprostsza metoda opłacania zamówień.

Płatność online

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://cp.home.pl
  2. Kliknij opcję Dokumenty finansowe, która znajduje się w module Konto po prawej stronie ekranu.

    o365-konto.png

  3. Kliknij zakładkę Niezapłacone zamówienia, która znajduje się w górnej części ekranu.

    o365-niezapl.png

  4. Na ekranie zostanie wyświetlona lista niezapłaconych dokumentów, zaznacz wybrane dokumenty i kliknij przycisk Opłać zamówienia.

    o365-dokz.png

  5. Na wyświetlonej stronie wybierz metodę płatności o nazwie PayU i kliknij przycisk Dalej.

    o365-online.png

  6. Po krótkiej chwili zostaniesz przekierowany na stronę PayU, na której należy wybrać odpowiedni sposób zapłaty (np. bank internetowy lub karta kredytowa).

    o365-metody.png

  7. Wybierz odpowiedni kanał płatności (np. przelew internetowy lub karta kredytowa) i wykonaj płatność. Po zakończeniu procesu, Twoja usługa Acronis Backup zostanie opłacona w ciągu kilkunastu minut.

Płatność tradycyjnym przelewem

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://cp.home.pl
  2. Kliknij opcję Numer konta, która znajduje się w module Konto po prawej stronie ekranu.

    o365-numer.png

  3. Na ekranie zostaną wyświetlone dane, które są niezbędne do wykonania przelewu tradycyjnego.

    o365-numer2.png

  4. Wykonaj tradycyjny przelew bankowy. W tytule przelewu wpisz numer zamówienia, którego dotyczy płatność oraz pamiętaj o dokonaniu wpłaty na Twój indywidualny numer rachunku, który znajdziesz w panelu administracyjnym.
WAŻNE! Wykonana przez Ciebie płatność tradycyjna zostanie rozliczona po zaksięgowaniu jej na rachunku bankowym home.pl. Pamiętaj, że płatność online jest najszybszą metodą płatności.
Czym jest i do czego służy homebackup? Poprzedni Jak zalogować się do usługi Acronis Backup – konto administratora? Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub