Jak opłacić zamówienie na Acronis Backup?


Instrukcje krok po kroku jak korzystać z Acronis Backup znajdziesz pod tym adresem.

W poniższym artykule znajdziesz informacje jak opłacić usługę Acronis Backup, którą zarejestrowałeś w home.pl.

  • Płatność online – zalecany oraz najszybszy sposób płatności. Płatność online umożliwia bezpośredni przelew z Twojego konta bankowego lub płatność kartą kredytową. W panelu administracyjnym https://cp.home.pl podczas realizacji płatności wybierz opcję PayU.
  • Płatność tradycyjnym przelewem – wybierając tradycyjny przelew bankowy, wpisz w tytule przelewu numer zamówienia, którego dotyczy płatność. Pamiętaj o dokonaniu wpłaty na Twój indywidualny numer rachunku, który znajdziesz w opcji Numer konta w panelu administracyjnym: https://cp.home.pl.
WAŻNE! Wybierz odpowiednią metodę płatności i opłać zamówienie. Sugerujemy korzystanie z płatności online, ponieważ jest to najszybsza oraz najprostsza metoda opłacania zamówień.

Płatność online

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://cp.home.pl
  2. Kliknij opcję Dokumenty finansowe, która znajduje się w module Konto po prawej stronie ekranu.

    Panel Klienta - Konto - Wybierz opcję Dokumenty finansowe

  3. Kliknij zakładkę Niezapłacone zamówienia, która znajduje się w górnej części ekranu.

    Panel Klienta - Konto - Dokumenty finansowe - Kliknij zakładkę Niezapłacone zamówienia

  4. Na ekranie zostanie wyświetlona lista niezapłaconych dokumentów, zaznacz wybrane dokumenty i kliknij przycisk Opłać zamówienia.

    Panel Klienta - Konto - Dokumenty finansowe - Niezapłacone zamówienia - Zaznacz wybrane dokumenty i kliknij przycisk Opłać zamówienia

  5. Na wyświetlonej stronie wybierz metodę płatności o nazwie PayU i kliknij przycisk Dalej.

    Panel Klienta - Konto - Dokumenty finansowe - Niezapłacone zamówienia - Opłać zamówienia - Wybierz metodę płatności o nazwie PayU

  6. Po krótkiej chwili zostaniesz przekierowany na stronę PayU, na której należy wybrać odpowiedni sposób zapłaty (np. bank internetowy lub karta kredytowa).

    Panel Klienta - Konto - Dokumenty finansowe - Niezapłacone zamówienia - Opłać zamówienia - PayU - Wybierz odpowiedni sposób zapłaty

  7. Wybierz odpowiedni kanał płatności (np. przelew internetowy lub karta kredytowa) i wykonaj płatność. Po zakończeniu procesu, Twoja usługa Acronis Backup zostanie opłacona w ciągu kilkunastu minut.

Płatność tradycyjnym przelewem

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://cp.home.pl
  2. Kliknij opcję Numer konta, która znajduje się w module Konto po prawej stronie ekranu.

    Panel Klienta - Konto - Kliknij opcję Numer konta

  3. Na ekranie zostaną wyświetlone dane, które są niezbędne do wykonania przelewu tradycyjnego.

    Panel Klienta - Konto - Numer konta - Sprawdź niezbędne informacje do wykonania przelewu tradycyjnego

  4. Wykonaj tradycyjny przelew bankowy. W tytule przelewu wpisz numer zamówienia, którego dotyczy płatność oraz pamiętaj o dokonaniu wpłaty na Twój indywidualny numer rachunku, który znajdziesz w panelu administracyjnym.
WAŻNE! Wykonana przez Ciebie płatność tradycyjna zostanie rozliczona po zaksięgowaniu jej na rachunku bankowym home.pl. Pamiętaj, że płatność online jest najszybszą metodą płatności.
Czym jest i do czego służy Acronis Backup? Poprzedni Jak zalogować się do usługi Acronis Backup – konto administratora? Następny

Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń

Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub