Jak zalogować się do Acronis Backup? – konto administratora

W tym artykule dowiesz się jak zalogować się do usługi Acronis Backup, którą zarejestrowałeś w home.pl.

Jak zalogować się do panelu administratora Acronis Backup?

Po opłaceniu zamówienia na usługę Acronis Backup, do Twojego konta zostanie przypisana odpowiednia licencja. Zaloguj się do Panelu klienta i przejdź do konfiguracji usługi. Dodaj konta użytkowników oraz przypisz im określoną ilość miejsca na kopie zapasowe.

Panel administratora usługi Acronis Backup jest podzielony na części. Możesz zalogować się do nich korzystając z bezpośrednich linków:

  • Panel zarządzania usługą Acronis Backup (BC): https://acronis.homebackup.pl/bc
    Jest to główny panel zarządza usługą Acronis Backup. Po zalogowaniu się możesz zarządzać kopiami zapasowymi, planami oraz działaniami związanymi z kopiami zapasowymi. W tym panelu znajdziesz także alerty o statusie kopii zapasowych. W panelu BC obowiązuje ograniczenie rozmiaru pobieranych plików: maksymalny rozmiar pobieranego pliku wynosi 100MB. Aby pobrać większe pliki skorzystaj z panelu kopii zapasowych (WR)
  • Management Portal (MC): https://acronis.homebackup.pl/mc/
    Pod tym adresem znajdziesz panel statystyk dla konta Acronis. Możesz przeglądać i wyświetlać statystyki użytkowników, raporty o kopiach zapasowych czy np. dziennik inspekcji. Do tego sub-panelu można zalogować się przez panel główny (BC).
  • Panel kopii zapasowych (WR): https://acronis.homebackup.pl/wr/
    Jest to panel zarządzania samymi kopiami zapasowymi. W tym panelu możesz wyświetlać, zarządzać i pobierać kopie zapasowe bez ograniczeń rozmiaru plików. Kopie zapasowe możesz pobierać na dowolny komputer. Aby zalogować się do tego panelu musisz skorzystać z powyższego linku – nie ma do niego przejścia z panelu głównego (BC).

Jak zmienić hasło dostępu do Panelu klienta home.pl?

  1. Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij przycisk Odzyskaj hasło, który znajduje się pod formularzem logowania pod adresem: https://panel.home.pl
  2. Na następnym ekranie w polu Login wprowadź nazwę Twojego konta:

    • wprowadź swój login w postaci adresu e-mail, jeśli zmiana hasła dotyczy usługi znajdującej się na nowej platformie home.pl (po 26 maja 2018 roku).
  3. Postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
    • jeśli wpisałeś adres e-mail, na adres poczty elektronicznej wskazany jako kontaktowy, otrzymasz wiadomość z instrukcją zmiany hasła. Kliknij link znajdujący się w treści wiadomości.
Zapoznaj się z pełną instrukcją zmiany hasła do Panelu klienta home.pl – czytaj więcej.
Jeśli posiadasz usługę zarejestrowaną przed 26 maja 2018 roku i masz problem z zalogowaniem się do panelu zarządzania usługą Acronis Backup (dawniej homebackup), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: www.home.pl/kontakt
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń

Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.