Jak zalogować się do Acronis Backup? – konto administratora


W tym artykule dowiesz się jak zalogować się do usługi Acronis Backup, którą zarejestrowałeś w home.pl.

Jak zalogować się do panelu administratora Acronis Backup?

Po opłaceniu zamówienia na usługę Acronis Backup, do Twojego konta zostanie przypisana odpowiednia licencja. Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do konfiguracji usługi. Dodaj konta użytkowników oraz przypisz im określoną ilość miejsca na kopie zapasowe.

  • Logowanie do Panelu Klienta home.pl: panel.home.pl – w tym miejscu zarządzasz usługą Acronis Backup. Możesz monitorować ilość dostępnego miejsca, przyznawać użytkownikom dostęp do kopii zapasowej, przedłużyć ważność lub zwiększyć zasoby usługi. Czytaj więcej o logowaniu do Panelu Klienta home.pl
  • Logowanie do panelu użytkownika usługi: acronis.homebackup.pl/login – logowanie odbywa się za pomocą konta użytkownika usługi Acronis Backup, którego to dodajesz w Panelu Klienta. Po zalogowaniu, każdy użytkownik ma bezpośredni dostęp do swoich zasobów, tj. miejsca na nowe oraz już wykonane kopie zapasowe.
  • Logowanie do panelu użytkownika usługi zarejestrowanej przed 26 maja 2018 roku: www.homebackup.pl – logowanie odbywa się za pomocą konta użytkownika usługi Acronis Backup (wcześniej homebackup). Po zalogowaniu, każdy użytkownik ma bezpośredni dostęp do swoich zasobów, tj. miejsca na nowe oraz już wykonanie kopie zapasowe.

Jak zmienić hasło dostępu do Panelu Klienta home.pl?

  1. Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij przycisk Odzyskaj hasło, który znajduje się pod formularzem logowania pod adresem: https://panel.home.pl
  2. Na następnym ekranie w polu Login wprowadź nazwę Twojego konta:

    • wprowadź swój login w postaci adresu e-mail, jeśli zmiana hasła dotyczy usługi znajdującej się na nowej platformie home.pl (po 26 maja 2018 roku).
  3. Postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
    • jeśli wpisałeś adres e-mail, na adres poczty elektronicznej wskazany jako kontaktowy, otrzymasz wiadomość z instrukcją zmiany hasła. Kliknij link znajdujący się w treści wiadomości.
Zapoznaj się z pełną instrukcją zmiany hasła do Panelu Klienta home.pl – czytaj więcej.
Jeśli posiadasz usługę zarejestrowaną przed 26 maja 2018 roku i masz problem z zalogowaniem się do panelu zarządzania usługą Acronis Backup (dawniej homebackup), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: www.home.pl/kontakt

Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń

Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub