Jak rozpocząć pracę z SiteLock – logowanie do panelu usługi

Dostęp do panelu administracyjnego usługi SiteLock uzyskasz przechodząc do Panelu klienta home.pl, a następnie do sekcji SiteLock. W nowym widoku znajdziesz przycisk logowania do Panelu usługi.

Panel logowania do usługi Sitelock

Zmiana języka interfejsu panelu administracyjnego usługi SiteLock

  1. Po zalogowaniu do panelu usługi, kliknij ikonę języka w prawym rogu ekranu.
  2. Z rozwijanego menu wybierz język, w którym obsługa panelu będzie dla Ciebie najwygodniejsza.
    SiteLock - Język - Wybierz język do obsługi panelu
  3. Poczekaj na odświeżenie strony.

Podstawowe opcje dostępne w panelu administracyjnym usługi

Po zalogowaniu do panelu administracyjnego usługi, w pierwszej kolejności wyświetlany jest raport bezpieczeństwa, generowany automatycznie na podstawie wprowadzonej wstępnie konfiguracji.

Po jego weryfikacji lub zamknięciu, dostępny jest panel administracyjny usługi. Znajdziemy w nim podstawowe ustawienia, niezbędne do prawidłowej pracy SiteLock oraz jego administracji:
SiteLock - Kliknij opcję menu Pulpit nawigacyjny

  • Pulpit nawigacyjny: główny widok panelu administracyjnego usługi,
  • Witryny: informacje o skonfigurowanej witrynie,
  • Użytkownicy: umożliwia utworzenie dodatkowych kont użytkowników usługi i panelu,
  • Ustawienia: w tym miejscu możesz ustawić dodatkowe funkcje narzędzia:
    SiteLock - Ustawienia - Wybierz opcję Ustawienia zabezpieczeń
  • ustawienia zabezpieczeń (ułatwiające odzyskanie hasła do panelu w przypadku np. jego zapomnienia),
  • subskrypcja e-mail (przesyłanie informacji na temat ofert promocyjnych i nowości w usłudze),
  • raporty bezpieczeństwa – Notifications (wyświetlane w panelu oraz przesyłane na adres kontaktowy),
  • ustawienia skanowania (ustalenie częstotliwości przeprowadzania głębokiego skanowania strony i badania pod kątem słabości),
  • ustawienia FTP – Download Settings (opcjonalne, dodatkowe ustawienia, umożliwiające dostęp SiteLock do zawartości FTP),
  • ustawienia funkcji SMART – (powiązane z dostępem FTP, umożliwia automatyczne usuwanie złośliwej zawartości lub wysyłanie raportów z sugestiami dot. działań jakie należy podjąć na serwerze FTP).
  • Konto: umożliwia aktualizację informacji o koncie (danych właściciela) oraz informacje rozliczeniowe.
  • Pomoc: pozwala na szybkie przejście do dokumentacji SiteLock i niezbędnej pomocy.
  • Pomoc techniczna: umożliwia przesłanie szybkiej wiadomości/zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta home.pl

SiteLock - Kliknij opcję menu Pomoc techniczna

  • Konfiguracja ochrony witryny: kliknij, aby sprawdzić czy Twoja witryna została poprawnie skonfigurowana z usługą SiteLock. W tym miejscu znajdziesz niezbędne metatagi lub pliki do umieszczenia w strukturze strony WWW,
  • Wdrożenie plakietki SiteLock Trust: kliknij, aby pobrać kod do umieszczenia na stronie WWW, odpowiedzialny za wyświetlanie plakietki informacyjnej dla użytkowników strony, o aktywnej ochronie witryny. Dodanie plakietki pozwoli Ci zwiększyć wiarygodność Twojej witryny, zwiększyć jej prestiż oraz zapewnić użytkowników, że podczas jej odwiedzania, nie zostaną poddani działaniu złośliwych skryptów,
  • Wiadomości i alarmy:  odpowiada za wyświetlenie raportu najważniejszych zdarzeń wykonanych po stronie SiteLock wraz z krótkim opisem.
  • Zakres dat: wybierz z jakiego okresu czasu chciałbyś widzieć na pulpicie nawigacyjnym wyniki raportów weryfikacji Twojej strony WWW,SiteLock - Zakres dat - Wybierz z jakiego okresu czasu chciałbyś widzieć na pulpicie nawigacyjnym wyniki raportów

Podsumowanie skanowania zabezpieczeń

Wyświetla raport przeprowadzonego skanowania dla poszczególnych funkcji SiteLock:
SiteLock - Podsumowanie skanowania zabezpieczeń - Przykładowy raport skanowania dla poszczególnych funkcji SiteLock

Klikając w status raportu, np. Dobry lub Niepowodzenie, możesz przejść do szczegółowych informacji raportu.

Klikając w ikonę działania (lupa) możesz zaplanować skanowanie wybranej funkcji, które zostanie wykonane, a status zostanie zaktualizowany w przypadku wystąpienia zmian.

SiteLock - Podsumowanie skanowania zabezpieczeń - Status Raportu Dobry - Kliknij ikonę lupy, aby zaplanować skanowanie wybranej funkcji

Jak rozliczane jest działanie usługi SiteLock w home.pl?

Usługa SiteLock rozliczana jest w abonamencie rocznym, w cenie odpowiadającej wybranemu pakietowi, zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie.

SiteLock FAQ – najczęściej pojawiające się pytania
Poprzedni
Jakie narzędzia dostępne są w ramach usługi SiteLock?
Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie