Dostęp do panelu administracyjnego usługi SiteLock uzyskasz przechodząc do Panelu klienta home.pl, a następnie do sekcji SiteLock. W nowym widoku znajdziesz przycisk logowania do Panelu usługi.
Zmiana języka interfejsu panelu administracyjnego usługi SiteLock
- Po zalogowaniu do panelu usługi, kliknij ikonę języka w prawym rogu ekranu.
- Z rozwijanego menu wybierz język, w którym obsługa panelu będzie dla Ciebie najwygodniejsza.
- Poczekaj na odświeżenie strony.
Podstawowe opcje dostępne w panelu administracyjnym usługi
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego usługi, w pierwszej kolejności wyświetlany jest raport bezpieczeństwa, generowany automatycznie na podstawie wprowadzonej wstępnie konfiguracji.
Po jego weryfikacji lub zamknięciu, dostępny jest panel administracyjny usługi. Znajdziemy w nim podstawowe ustawienia, niezbędne do prawidłowej pracy SiteLock oraz jego administracji:
- Pulpit nawigacyjny: główny widok panelu administracyjnego usługi,
- Witryny: informacje o skonfigurowanej witrynie,
- Użytkownicy: umożliwia utworzenie dodatkowych kont użytkowników usługi i panelu,
- Ustawienia: w tym miejscu możesz ustawić dodatkowe funkcje narzędzia:
- ustawienia zabezpieczeń (ułatwiające odzyskanie hasła do panelu w przypadku np. jego zapomnienia),
- subskrypcja e-mail (przesyłanie informacji na temat ofert promocyjnych i nowości w usłudze),
- raporty bezpieczeństwa – Notifications (wyświetlane w panelu oraz przesyłane na adres kontaktowy),
- ustawienia skanowania (ustalenie częstotliwości przeprowadzania głębokiego skanowania strony i badania pod kątem słabości),
- ustawienia FTP – Download Settings (opcjonalne, dodatkowe ustawienia, umożliwiające dostęp SiteLock do zawartości FTP),
- ustawienia funkcji SMART – (powiązane z dostępem FTP, umożliwia automatyczne usuwanie złośliwej zawartości lub wysyłanie raportów z sugestiami dot. działań jakie należy podjąć na serwerze FTP).
- Konto: umożliwia aktualizację informacji o koncie (danych właściciela) oraz informacje rozliczeniowe.
- Pomoc: pozwala na szybkie przejście do dokumentacji SiteLock i niezbędnej pomocy.
- Pomoc techniczna: umożliwia przesłanie szybkiej wiadomości/zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta home.pl
- Konfiguracja ochrony witryny: kliknij, aby sprawdzić czy Twoja witryna została poprawnie skonfigurowana z usługą SiteLock. W tym miejscu znajdziesz niezbędne metatagi lub pliki do umieszczenia w strukturze strony WWW,
- Wdrożenie plakietki SiteLock Trust: kliknij, aby pobrać kod do umieszczenia na stronie WWW, odpowiedzialny za wyświetlanie plakietki informacyjnej dla użytkowników strony, o aktywnej ochronie witryny. Dodanie plakietki pozwoli Ci zwiększyć wiarygodność Twojej witryny, zwiększyć jej prestiż oraz zapewnić użytkowników, że podczas jej odwiedzania, nie zostaną poddani działaniu złośliwych skryptów,
- Wiadomości i alarmy: odpowiada za wyświetlenie raportu najważniejszych zdarzeń wykonanych po stronie SiteLock wraz z krótkim opisem.
- Zakres dat: wybierz z jakiego okresu czasu chciałbyś widzieć na pulpicie nawigacyjnym wyniki raportów weryfikacji Twojej strony WWW,
Podsumowanie skanowania zabezpieczeń
Wyświetla raport przeprowadzonego skanowania dla poszczególnych funkcji SiteLock:
Klikając w status raportu, np. Dobry lub Niepowodzenie, możesz przejść do szczegółowych informacji raportu.
Klikając w ikonę działania (lupa) możesz zaplanować skanowanie wybranej funkcji, które zostanie wykonane, a status zostanie zaktualizowany w przypadku wystąpienia zmian.
Jak rozliczane jest działanie usługi SiteLock w home.pl?
Usługa SiteLock rozliczana jest w abonamencie rocznym, w cenie odpowiadającej wybranemu pakietowi, zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie.
SiteLock FAQ – najczęściej pojawiające się pytania Poprzedni |
Jakie narzędzia dostępne są w ramach usługi SiteLock? Następny |