Jak wybrać poprawne słowa kluczowe dla Twojej strony?

Kiedy planujesz uruchomić stronę internetową lub dodawać do niej nowe treści, ważne jest aby poza samym pomysłem, przyjrzeć się i wybrać właściwe słowa kluczowe, które umieścisz na stronie. Dobór odpowiednich słów kluczowych i fraz kluczowych jest jednym z najważniejszych kroków w skutecznej optymalizacji wyszukiwarek, a to będzie miało decydujący wpływa na zwiększenie ruchu i przyciągnięcie odpowiednich odbiorców.

SPIS TREŚCI

Frazy kluczowe w pozycjonowaniu

Jeśli chcesz odnieść sukces w pozycjonowaniu strony internetowej, musisz dodać do niej odpowiednie słowa kluczowe. Zrobisz to na etapie projektowania witryny, jak również przy dodawaniu nowych treści czy rozbudowy bloga. Każda dodawana strona i wpis mogą być podyktowane Twoimi potrzebami prezentowania treści, ale powinny być również nasycone słowami kluczowymi, dzięki którym od razu wskoczysz na wyższe pozycje w Google lub przejmiesz ruch z najpopularniejszych zapytań.

W poniższym poradniku pokażemy Ci jak możesz wybrać poprawne słowa kluczowe, ale przede wszystkim, jak wybrać te, które będą dla Ciebie najbardziej wartościowe. Instrukcję możesz zastosować dla nowych witryn, ale wiele ze wskazanych porad użyjesz także przy jej rozwoju. Być może nie będziesz już celował w przypadkowa słowa kluczowe, ale zawęzisz je do synonimów lub fraz o podobnym znaczeniu.

Jak wybrać poprawne słowa kluczowe dla Twojej strony?

Do wyboru poprawnych słów kluczowych, przede wszystkim określ o czym będzie strona lub wpis który chcesz dodać. Zwróć uwagę na kluczową frazę, jaka określa zwykle główny temat, zagadnienie, jakiego dotyczy treść. Rozważ wybór fraz, które będą ściśle związane z frazą kluczową.

Na tym etapie możesz to zaplanować samemu bez korzystania z narzędzi, ale dysponując listą kilku słów czy fraz kluczowych, możesz, np. skorzystać z darmowego narzędzia Google Planer Słów kluczowych.

Wybierając słowa kluczowe, staraj się myśleć jak klient. Zastanów się czego będzie on szukał i czy na pewno będzie to nazwa produktu, a może jego typ lub cena. W tym miejscu warto zapytać osób w naszym otoczeniu, co by wpisali w Google, gdyby chcieli Cię znaleźć lub znaleźć Twój produkt.

Pomocne w tym może być przyjrzenie się konkurencji, aby określić co prezentują na stronie i w jaki sposób wszystko jest opisane. W gotowych treściach z pewnością znajdziesz wiele fraz, które będą idealnie oddawały to, czego potrzebujesz.

Planer słów kluczowych pomaga reklamodawcom w planowaniu kampanii reklamowych, ale dla Ciebie wyniki z tego narzędzia będą odpowiedzią na to, ile osób orientacyjnie wyszukuje określone frazy kluczowe, jakie są podobne frazy oraz wskazuje stawkę za „górę strony”, ponieważ określa, ile kosztuje umieszczenie reklamy (i uzyskanie kliknięcia) u góry pierwszej strony Google.

Skorzystaj z darmowego audytu SEO i popraw pozycję strony lub sklepu:

Wartości są szacunkowe, ale mogą Ci dostarczyć wielu ciekawych informacji i wybrać np. frazy o mniejszej popularności ale droższym kliknięciu, co może oznaczać mniejszą konkurencję w sieci Internet.

Popularne frazy, o ile pozycjonowanie przebiegnie prawidłowo, pozwolą Ci zwiększyć ruch na stronie. Jeśli przy kliknięcie w reklamę nie należy do najtańszych, możliwe, że właśnie zmierzasz do wyprzedzenia konkurencji i zwiększenia sprzedaży.

Jednym z interesujących zagadnień w dobrze słów kluczowych są tzw. long-tail czyli słowa z długiego ogona będące kombinacją co najmniej trzech słów lub fraz. Nie cieszą się one zbyt dużą liczbą wyszukań, ale z pewnością przyciągają bardziej wartościowy ruch użytkowników i o wiele łatwiej jest się na nie pozycjonować.

 

Powierz prowadzenie reklam ekspertom:

W ofercie home.pl znajdziesz szeroką ofertę usług, które pomogą zwiększyć widoczność i ruch w Twoim sklepie. Skontaktuj się z nami, zostawiając dane kontaktowe na stronie https://home.pl/reklama-internetowa/ lub dzwoniąc pod numer +48 504 502 500. Nasi eksperci pomogą Ci ustalić cele kampanii oraz wdrożą ją w życie.

Reklama internetowa dla Twojej firmy

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.