Office 365 jest rozbudowaną usługą, która może pomóc przy zakładaniu nowego biznesu oraz rozwoju istniejących firm. Poza aplikacjami biurowymi jak Word, Excel, itp. Office 365 oferuje także obsługę poczty w postaci aplikacji Outlook oraz (w wybranych wersjach) usługi Exchange, łączącej pocztę, kalendarz i kontakty.
Jeśli obecnie korzystasz z innej usługi pocztowej, np. Gmail, podczas przejścia na Office 365 możesz przenieść całą swoją pocztę do nowej usługi Microsoft. Pozwoli Ci to wdrożyć nowe narzędzia oparte o chmurę OneDrive, zachowując historie swojej komunikacji z poprzedniej usługi pocztowej.
Ze względu na złożoność procesu, rekomendujemy by skorzystać usługi przeprowadzenia migracji przez specjalistę home.pl. Dzięki temu masz pewność, że migracja zostanie wykonana w sprawny i bezpieczny sposób.
Skontaktuj się z nami, dzwoniąc na dedykowany numer infolinii: +48 91 432 55 72
Sprawdź aktualną ofertę usługi Office 365 w home.pl: https://home.pl/office365/
Czy do Office 365 jest potrzebny internet? Poprzedni |
Gdzie znajdę pomoc techniczną Office 365? Następny |
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.