Jak dodać użytkownika z dostępem do Panelu Klienta home.pl?

Poniższy artykuł opisuje uprawnienia dostępne dla usług zarejestrowanych po 26 maja 2018 roku.  W nowym Panelu Klienta, opisanym niżej, możesz tworzyć użytkowników z dostępem tylko do wybranych usług. Logowanie do panelu administracyjnego odbywa się za pomocą nazwy użytkownika, określonej za pomocą adresu e-mail. Sprawdź jak zarządzać uprawnieniami dostępu do usług w poprzednim panelu administracyjnym.

Możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do Twojego Panelu Klienta home.pl. Do utworzonych użytkowników możesz m.in. przydzielać różne uprawnienia (użytkownika lub administratora) oraz przydzielać, do których usług wybrany użytkownik będzie miał dostęp, aby nimi zarządzać.

W chwili obecnej, funkcjonalność ta dotyczy jedynie zakładania kont na potrzeby obsługi licencji Office 365.

Jak dodać nowego użytkownika z dostępem do Panelu Klienta home.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Przejdź opcji menu: Użytkownicy, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista dotychczasowo utworzonych użytkowników. Kliknij przycisk Dodaj nowych użytkowników, aby rozpocząć tworzenie kolejnych użytkowników, którzy będą mieli dostęp do Twojego Panelu Klienta home.pl.
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, w którym należy uzupełnić podstawowe informacje o tworzonym koncie użytkownika. 
    • Imię i nazwisko – podaj dane tworzonego użytkownika.
    • Rola – wybierz uprawnienia, jakie posiadał będzie nowy użytkownik (użytkownik lub administrator).
      • jeśli wybierz rolę “Użytkownik”, będziesz mógł uzupełnić tylko podstawowe informacje o użytkowniku (widoczne na powyższym obrazku).
      • jeśli wybierzesz rolę “Administrator”, będziesz mógł uzupełnić dodatkowe dane odnośnie użytkownika, np. adres korespondencyjny, miasto, kraj, województwo, kod pocztowy oraz numer telefonu.
      WAŻNE! Po utworzeniu użytkownika w Panelu Klienta home.pl, nie ma możliwości zmiany jego uprawnień. Oznacza to, że jeśli potrzebujesz nadać uprawnienia dla wybranego użytkownika, to wymagane będzie utworzenie nowego konta użytkownika z uprawnieniami administratora.
    • Adres e-mail – podaj adres, który będzie używany jako kontaktowy oraz jako login do Panelu Klienta home.pl.
      Jeśli chcesz ustawić oddzielny adres e-mail do kontaktu oraz do logowania do Panelu Klienta home.pl wybierz opcję: Użyj różnych adresów e-mail do logowania i otrzymywania powiadomień.
    • Kliknij przycisk Dodatkowy użytkownik, jeśli chcesz utworzyć więcej niż jednego użytkownika podczas tego samego procesu.
  5. W dolnej części ekranu możesz zaznaczyć opcję, która powoduje wysłanie wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym do tworzonych przez Ciebie użytkowników.
  6. Po wypełnieniu formularza tworzenia nowego użytkownika, kliknij przycisk Wyślij, który znajduje się w dolnej części ekranu.
  7. Po kliknięciu przycisku Wyślij, na kontaktowy adres e-mail nowego użytkownika zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca adres e-mail, która pozwala również ustawić jego hasło dostępu do Panelu Klienta home.pl. Więcej informacji o potwierdzaniu adresu e-mail użytkownika znajdziesz pod tym adresem.
    Hasło dostępu użytkownika do Panelu Klienta home.pl musi spełniać wymogi bezpieczeństwa. Należy wpisać nowe hasło uwzględniając co najmniej jedną wielką literę, jedną cyfrę oraz jeden znak specjalny. Minimalna długość hasła dostępu to 8 znaków.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub