Pomoc Premium jest unikalnym pakietem wsparcia realizowanym przez zespół najbardziej doświadczonych konsultantów Biura Obsługi Klienta. To najlepsza propozycja dla użytkowników, którzy chcą sprawnie realizować swoje przedsięwzięcia, korzystając z najwyższej jakości usług hostingowych i bogatych funkcjonalności dodatkowych.
Przejdź na stronę ofertową, aby dowiedzieć się więcej o usłudze Pomocy Premium. Po opłaceniu abonamentu, usługa zostanie automatycznie aktywowana przy Twoim koncie. Nie musisz robić nic więcej.
W jaki sposób skorzystać z Pomocy Premium?
Aby skorzystać z Pomocy Premium, zaloguj się do Panelu klienta home.pl i wyślij do nas wiadomość email. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: +48 504 502 500. Numer telefonu podany podczas rejestracji będzie automatycznie powiązany z usługą Pomocy Premium. Jeśli jednak dzwonisz z innego numeru, przed połączeniem przygotuj swój numer klienta premium (identyfikator klienta) oraz kod autoryzujący. Aby skorzystać z Pomocy Premium, po wybraniu tematu rozmowy wciśnij „1”. Po sygnale podaj numer klienta premium i zatwierdź go krzyżykiem.