Wiadomość nie została wysłana. Odpowiedź serwera 5.7.1

SPIS TREŚCI

Jeśli podczas wysyłki wiadomości e-mail z programu pocztowego (np. Outlook, Thunderbird), otrzymasz komunikat błędu „We don’t relay mail”, bądź otrzymasz wiadomość zwrotną o niedostarczeniu wiadomości e-mail, zapoznaj się z poniższymi informacjami.
Komunikaty błędów „Wiadomość nie została wysłana. Odpowiedź serwera 5.7.1 – We don’t relay mail” lub „553 5.7.1. we don’t relay messages„, najprawdopodobniej spowodowane są nieprawidłową konfiguracją programu pocztowego z którego korzystasz.

W związku z pojawiającym się komunikatem błędu, sprawdź w konfiguracji programu pocztowego czy zdefiniowany adres e-mail (pojawiający się w polu „From”) pokrywa się z nazwą użytkownika skrzynki e-mail, z której  chcesz wysłać wiadomość.

Przykład: Jeśli chcesz wysłać wiadomość e-mail z adresu „kowalski@home.pl”, powinieneś go wprowadzić w konfiguracji programu pocztowego (w polach „Adres e-mail” oraz „Nazwa użytkownika”). Jeśli adresy e-mail wprowadzone w tych polach będą się różnić, podczas wysyłki wiadomości e-mail wyświetlane będą komunikaty błędów typu „We don’t relay mail„.

Instrukcja dla programu pocztowego Microsoft Outlook

  1. Przejdź do opcji menu: Plik -> zakładka Informacje -> Ustawienia kont > Nazwa konta i ustawienia synchronizacji
  2. Sprawdź czy w sekcji Nazwa użytkownika znajduje się ten sam adres e-mail, który skonfigurowałeś w Outlook (widoczny pod napisem Ustawienia konta IMAP/POP3).
  3. Wprowadź w tych polach adres e-mail, z którego chcesz wysłać wiadomość.

Instrukcja dla programu pocztowego Mozilla Thunderbird

  1. Wybierz z menu „Opcje” -> „Konfiguracja kont”.
  2. Po kliknięciu nazwy konta, sprawdź czy w polu „Adres e-mail”, wpisałeś poprawny adres e-mail i porównaj go z polem „Użytkownik”, które znajduje się w zakładce  „Konfiguracja serwera”.
  3. Wprowadź w tych polach adres e-mail, z którego chcesz wysłać wiadomość.

WAŻNE! Jeśli korzystasz z opcji smarthost na serwerze Microsoft Exchange i otrzymujesz powyższy komunikat błędu przy wysyłce wiadomości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.