Aktualizacja eSklepu do wersji 5.19.12/5.19.13

Informujemy, że dnia 19 września wdrażane będą aktualizacje do eSklepów w home.pl

W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Poniżej lista nowości, usprawnień oraz poprawek w ramach aktualizacji:

5.19.12

Ulepszenia

  • Usunięto możliwość wznawiania aukcji typu licytacja. Zablokowano również możliwość wznawiania aukcji „Kup teraz” w sytuacji gdy liczba sprzedanych sztuk jest równa liczbie wystawionych
  • Poprawiono działanie mechanizmu podglądu wiadomości e-mail pod kątem wyświetlania zawartość wraz z szablonem
  • Dodano możliwość zmiany wybranego przez klienta Paczkomatu w edycji zamówienia w panelu administratora – integracja InPost ShipX

Poprawki

  • Poprawiono defekt niepoprawnego formatowania adresu zawierającego polskie znaki, występujący podczas tworzenia przesyłki w integracji z Pocztą Polską
  • Poprawiono działanie usługi eSklep Ads
  • Poprawiono mechanizm wybierania maszyny odbiorczej i nadawczej podczas tworzenia przesyłki w integracji InPost ShipX – w sytuacji gdy maszyna jest niedostępna
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania widoku w panelu administracyjnym, występujący podczas tworzenia nowego szablonu wiadomości e-mail
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania pola wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania pozycji na liście wiadomości automatycznych
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego działania menadżera postępu występujący podczas wystawiania aukcji w integracji z Allegro
  • Poprawiono defekt nieaktualizowania pliku sitemap po zmianie ustawień pozycjonowania
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania komunikatu podczas dodawania produktów do zamówienia w panelu administratora

5.19.13 

Nowe funkcjonalności

  • Poprawiono wydajność działania filtrów, multiakacji oraz list. Dodano odnośnik do ostatniej strony na listach obiektów
  • Usprawniono proces pobierania informacji na temat aukcji – Kolejny etap przejścia na REST API Allegro

Ulepszenia

  • Dodano obsługę plików SVG
  • Poprawiono działanie walidacji numeru NIP dla użytkowników z Austrii

Poprawki

  • Poprawiono błąd występujący podczas tworzenia paragonu fiskalnego VAT w integracji wFirma
  • Poprawiono działanie uprawnień grup administratorów do aplikacji AppStore
  • Poprawiono wyświetlanie listy produktów w edycji zestawu
  • Zablokowano możliwość usunięcia nieaktywnego języka polskiego za pomocą multiakcji
  • Poprawiono defekt związany z publikowaniem i zakańczaniem aukcji zlecanych przy pomocy multiakcji
  • Poprawiono adres odnośnika do cenników dostaw w integracji z usługą Allegro
  • Poprawiono defekt prezentowania niespójnych danych na temat transakcji wykonanych przez PayU
  • Usunięto defekt związany z nie wyświetlaniem punktów odbioru e-nadawcy Poczty Polskiej w przeglądarce Firefox
  • Poprawiono komunikat występujący podczas próby wypisania nieistniejącego adresu e-mail z newslettera