Odpowiednia marża dla sprzedawanych produktów to jeden z elementów, dzięki któremu właściciel sklepu internetowego może przewidzieć zyski i zaplanować rozwój swojej firmy. Czy w tej sytuacji niskomarżowe produkty powinny być tylko uzupełnieniem głównej oferty? W 30 odcinku podcastu rozmawiamy z Pawłem Wytrębowiczem ze sklepu regalka.pl, który ze swojej strategii biznesowej usunął hasło “wysoka marża”, co nie przeszkodziło mu w osiągnięciu sukcesu w branży ecommerce. Posłuchaj kolejnej inspirującej rozmowy z cyklu “Podsłuchaj Mistrzów eCommerce”.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- Skąd wziął się pomysł na oryginalny sklep internetowy,
- Jaką rolę w prowadzeniu sklepu w Internecie pełni rodzina i jakie wyzwania stoją przed młodym przedsiębiorcą,
- Jak zadbać o odpowiednie kreacje wizualne dla sprzedawanych produktów.