Ostrzegamy przed fałszywymi wiadomościami e-mail, które mają na celu wyłudzenie danych klientów home.pl. W mailu znajduje się informacja o nieprawidłowej metodzie płatności, konieczności opłacenia domeny internetowej oraz fałszywy link logowania do panelu klienta.
Po wpisaniu loginu i hasła na fałszywej stronie WWW oszuści mogą przejąć kontrolę nad Twoimi usługami.
Co zrobić, jeśli wpisałeś(-aś) swoje dane na fałszywej stronie?
– Aby jak najszybciej zapobiec negatywnym skutkom włamania, zmień hasło do panelu klienta home.pl. Tutaj dowiesz się, jak to zrobić: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/zmiana-hasla-do-panelu-klienta.
– Aby chronić swoje konto e-mail przed podobnymi wiadomościami zalecamy aktywację dostępnych filtrów antyspamowych. Tutaj dowiesz się, jak to zrobić: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/konfiguracja-zabezpieczen-antyspamowych-w-home-pl-instrukcje
Pamiętaj, aby zawsze sprawdzać adres URL wyświetlany w przeglądarce. Jedyny prawidłowy adres logowania do panelu klienta: https://panel.home.pl/, a do poczty home.pl to: https://poczta.home.pl
Tak wygląda przykładowa wiadomość e-mail podszywająca się pod home.pl: