Czy do korzystania z usługi homebackup jest potrzebne połączenie internetowe?

Instrukcje krok po kroku jak rozpocząć korzystanie z usługi homebackup znajdziesz pod tym adresem.

Dostęp do sieci Internet jest elementem niezbędnym do poprawnej realizacji uruchomionych planów tworzenia kopii zapasowej.

Usługa homebackup wykonuje kopie zapasowe na podstawie planów przygotowanych w panelu administracyjnym, tak więc, aby tworzenie kopii zapasowych było możliwe, wymagane jest połączenie internetowe w celu kopiowania plików do bezpiecznej lokalizacji. Głównym założeniem usługi jest wykonywanie kopii bezpieczeństwa i umieszczanie jej w chmurze, czyli na zew. zasobach, a nie na dysku komputera.

Aby wszystkie dane podlegające harmonogramowi tworzenia kopii zapasowej, mogły zostać powielone i zabezpieczone na serwerach homebackup wymagane jest połączenie z Internetem.

Uruchomienie usługi homebackup składa się dodatkowo z dwóch etapów:

  1. Utworzenie konta użytkownika, który w panelu administracyjnym będzie tworzył plany kopii zapasowej, ustalał czas jej realizacji i wskazywał zasoby,
  2. Zainstalowanie aplikacji na komputerze, na którym będzie uruchomiona usługa kopii zapasowej.

Utworzony w panelu administracyjnym plan kopii zapasowej, wymienia informacje z aplikacją do obsługi kopii zapasowych zainstalowaną na komputerze, który pozostaje połączony z Internetem. Na podstawie tej synchronizacji dane przesyłane są z komputera do sieciowych zasobów usługi homebackup, skąd będzie można przywrócić kopię zapasową.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub