Jak dokupić nowe subskrypcje Office 365 w home.pl?


Jeśli posiadasz już usługę Office 365, możesz w dowolnym momencie rozszerzyć ją o nowe licencje (np. jeśli zwiększasz liczbę użytkowników usługi) lub dokupić kolejne subskrypcje (nowe pakiety/typu usługi Office 365).

Poniższa instrukcja wyjaśnia krok po kroku w jaki sposób dokupić nowe subskrypcje Office 365 bezpośrednio w panelu administracyjnym. Zakupu możesz dokonać także przez stronę WWW.
  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego w serwisie beta.home.pl https://cp.home.pl
  2. Po zalogowaniu wybierz zakładkę Office 365 a następnie kliknij w Licencje,
  3. Na tym ekranie kliknij Kup nową subskrypcję,
  4. Wybierz plan i okres działania subskrypcji,
  5. Określ opcjonalnie nową subdomenę, w której pakiet Office będzie aktywny (nieobowiązkowe),
  6. Określ liczbę licencji w ramach rejestrowanej subskrypcji, które chcesz dodać w tym zamówieniu,
  7. Wybierz domenę w obrębie której pakiet Office będzie aktywny (obowiązkowe). Przeczytaj więcej o rejestracji Office 365,
  8. Zakończ składanie zamówienia,
  9. Zejdź do zakładki Konto, w zakładce Zamówienia i faktury będziesz widział przed chwilą złożone zamówienie,
  10. Zaznacz checkbox przy zamówieniu oraz kliknij Opłać dokumenty, zostaniesz przekierowany do PayU.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub