Niechciana poczta e-mail? SPAM? Natrętny użytkownik wysyłający w kółko podobne wiadomości z ofertą? Możesz go szybko zablokować korzystając z dostępnych w poczcie WP funkcji. Zobacz jak zablokować nadawcę w Poczcie WP.
SPIS TREŚCI
Niechciana korespondencja e-mail
Czy zdarzyło Ci się otrzymać wiadomość e-mail, której nie zamawiałeś, nie oczekiwałeś, która zawierała informacje, które nie są Ci potrzebne? Z pewnością tak. Każdego dnia na nasze konta e-mail otrzymujemy mniej lub więcej niechcianej korespondencji. Może to być typowy SPAM, wiadomości śmieci, albo korespondencja od osób, od których nie chcemy jej otrzymywać. A może pokłóciłeś się z kontrahentem i nie chcesz utrzymywać z nim kontaktu?
Rozwiązaniem ww. problemów jest korzystanie z filtrów antyspamowych, ale tak samo możesz użyć w tym wszystkim opcji blokowania pojedynczego nadawcy, tzw. czarnej i białej listy nadawców.
Jak zablokować nadawcę w Poczcie WP?
Poczta WP posiada dedykowany przycisk do zgłaszania wiadomości e-mail jako spam, co automatycznie powoduje również zablokowanie nadawców.
- Zaloguj się do Poczta WP i odczytaj niechcianą korespondencję lub zaznacz ją checkboxem.
- Skorzystaj z przycisku Zgłoś spam.
Możesz też skorzystać z filtrów i włączyć określoną regułę antyspamową:
- Zaloguj się do swojej skrzynki e-mail na www.poczta.wp.pl podając login (adres e-mail) i hasło.
- Przejdź do sekcji Opcje.
- Wybierz Filtry.
- Kliknij Dodaj filtr.
- Szczegółową instrukcję krok po kroku znajdziesz w osobnym artykule: Zarządzanie filtrami i regułami w poczcie WP.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.