Marketing e-mail w małym sklepie internetowym

E-mail Marketing w dużym sklepie internetowym to podstawa efektywnego budowania bazy klientów oraz docierania do kluczowych użytkowników zainteresowanych konkretnym produktem. Jednak coraz odważniej poczynają sobie na tym polu także mniejsi gracze. Dzięki specjalnym narzędziom oraz wciąż popularnej metodzie kontaktu, jaką jest email, sklepy internetowe dopiero zaczynające swoją przygodę mają niepowtarzalną szansę rozwinąć swój biznes. W 26 odcinku podcastu Mistrzowie eCommerce home.pl rozmawiamy z właścicielem freshmail.pl, Pawłem Salą, który jest ekspertem w dziedzinie email marketingu.

Z tego odcinka dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego email marketing w sklepie internetowym jest ważny?
  • Jak segmentować bazę klientów i wg jakich kategorii warto to robić?
  • Jak sprawić, aby nieaktywni użytkownicy w bazie do email marketingu zaczęli kupować w Twoim sklepie internetowym?

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie