Co należy zrobić po zakupie strony na abonament? Instrukcja wypełniania formularza

Wybierając ofertę strony internetowej na abonament poprosimy Cię o przygotowanie krótkiego briefu, w którym ujęte zostaną wszystkie niezbędne do zaprojektowania Twojej strony informacje. Chcemy, by powstająca witryna jak najlepiej reprezentowała Twoją markę, dlatego przygotowaliśmy gotowy formularz do wypełnienia. Co w nim znajdziesz?

Główne dane firmy

Na stronie internetowej, zarówno w typie One Page jak i Multi Page, warto umieścić najważniejsze informacje o firmie, której będzie wizytówką. W formularzu poprosimy o wpisanie nazwy firmy oraz załączenie pliku z logo i pliku ze zdjęciem do umieszczenia w tle tytułowym. Dane firmy (nazwa i logo) pojawią się w nagłówku strony oraz stopce i będą jednym z pierwszych elementów wizualnych zwracających uwagę użytkowników. Ważne, aby pliki graficzne zostały przygotowane w wysokiej rozdzielczości. Prosimy także o przygotowanie krótkiej informacji o firmie, maksymalnie 1-2 zdań.

Moduł 1 – O NAS

Jednym z pierwszych modułów na stronie www służącej jako wirtualna wizytówka Twojej marki będzie moduł „O nas”, umieszczony na stronie w formie bloku treści (w przypadku strony typu One Page) lub odrębnej podstrony (strona typu Multi Page).

Opis firmy nie musi być długi. Warto jednak, by obejmował najważniejsze informacje o działalności firmy, jej wartościach, filozofii i cechach wyróżniających na tle konkurencji.

Do opisu należy dołączyć zdjęcie, które będzie towarzyszyło modułowi lub zostanie wykorzystane jako nagłówek na podstronie. Zdjęcie może przedstawiać zespół pracujący w firmie lub w jakikolwiek sposób reprezentować jej działalność. Ważne jednak, by zostało dosłane w dobrej rozdzielczości i współgrało z planowanymi elementami wizualnymi strony.

Moduł OFERTA

Na stronie internetowej powstanie podstrona lub blok przedstawiający ofertę Twojej firmy. Prosimy o przedstawienie jej w formularzu w formie tekstowej – opisanie usług lub produktów, które firma oferuje wraz z ich unikalnymi cechami sprzedażowymi mającymi zwrócić uwagę klienta.

Wartościowe teksty powinny opisywać ofertę zwięźle i chwytliwie. Użytkownik nie ma najczęściej czasu i ochoty, by przeglądać długie opisy oferty. Dobrym pomysłem jest stosowanie krótkich bloków tekstu, przecinanych wypunktowaniami.

Wskazówka: Jeśli nie wiesz, jak rozpisać treści tekstowe w formularzu, sprawdź układ strony w wybranym szablonie i dopasuj wizualnie długość tekstów do widocznych w szablonie bloków.

MODUŁ REFERENCJE

Przedstawienie referencji na stronie internetowej wpływa na odbiór firmy przez potencjalnego klienta. Do formularza można załączyć własny tekst, opisujący współprace nawiązywane z klientami i sukcesy wykonanych dla nich projektów. Dobrym pomysłem będzie także zdobycie referencji bezpośrednio od klientów. Przykładowo, w branży ślubnej, firmy załączają relacje od obsługiwanych par.

MODUŁ REALIZACJE

Realizacje mogą być bezpośrednio powiązane z referencjami i mogą być wykorzystywane zamiennie, zależnie od charakteru działalności firmy. W firmach usługowych, w module realizacji możliwe jest umieszczenie tekstu opisującego wykonane projekty i usługi oraz dołączenie zdjęć – proponujemy dodanie zdjęcia tła oraz zdjęć do galerii, do której będzie można z czasem dodawać kolejne zdjęcia wykonanych realizacji. Realizacje są dobrym uzupełnieniem wizualnym dla modułu oferty.

Dodatkowy opis działalności

W formularzu pozostawiliśmy możliwość uzupełnienia briefu o dodatkowy opis tekstowy, który miałby się pojawić na Twojej stronie. Może to być dodatkowy opis działalności, firmy, opis największych atutów Twojej oferty czy krótka charakterystyka branży i usług, na jakich skupia się Twoja firma.

Moduł KONTAKT

Ostatnim z elementów briefu, wymaganym do przygotowania Twojej strony na abonament jest moduł kontaktu z danymi teleadresowymi i rejestrowymi firmy. Umieszczenie na stronie adresu firmy, danych jej przedstawicieli, numerów telefonów, adresów e-mail, czy wreszcie danych rejestrowych firmy posłuży klientom jako główny kanał kontaktu z Twoją firmą, a jednocześnie uwiarygodni ją w oczach odbiorcy.

Dodatkowym atutem strony oraz funkcją wbudowaną w strony www na abonament jest mapa Google, ułatwiająca internautom zlokalizowanie siedziby Twojej firmy. Zachęcamy, by w formularzu umieścić małą mapkę z lokalizacją firmy oraz wskazówkami, jak dotrzeć do biura jeśli nie mieści się w oczywistym punkcie przy głównej ulicy.

Formularze briefu do wypełnienia przez klienta przesyłamy przed rozpoczęciem prac nad stroną internetową. Dzięki dokładnemu wypełnieniu briefu możemy rozpocząć pracę nad konstrukcją i zawartością Twojej strony na abonament i ująć w niej jak najwięcej ciekawych, wartościowych informacji, stanowiących wirtualną wizytówkę Twojej firmy. Brief przygotowuje się niezależnie od tego, czy wybierasz stronę w planie Start (typ OnePage) czy Biznes (MultiPage).

Więcej informacji o ofercie:

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Strona WWW o którą nie musisz się martwić

Tworzenie, publikacja i opieka nad stroną internetową.

Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak