Aplikacja Click Studio – jak z niej korzystać?

Informujemy, że wsparcie dla aplikacji Click Studio zostało zakończone. Aplikacja nie jest wspierana w zakresie świadczonej pomocy oraz nie jest aktualizowana do nowszych wersji. Kliknij tutaj, aby dołączyć do dyskusji na forum home.pl i poznać inne rozwiązania, przydatne przy zarządzaniu sklepem internetowym Click Shop.

Jak skorzystać z aplikacji Click Studio?

Click Studio to aplikacja instalowana bezpośrednio na Twoim komputerze lokalny, która ułatwia pracę z Twoim asortymentem, zamówieniami, a także umożliwia ich szybką synchronizację w sklepie internetowym Click Shop.

WAŻNE! Click Studio jest dostępne wyłącznie dla użytkowników usługi Click Shop Premium.

Aby skorzystać z aplikacji Click Studio:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Click Shop.
  2. Przejdź do opcji menu: KONFIGURACJA –> ADMINISTRACJA, SYSTEM –> ADMINISTRATORZY.
  3. Utwórz grupę administratorów, wybierając dla niej jako typ dostępu: dostęp do webapi.
    • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak utworzyć grupę administratorów.
  4. Podczas tworzenia grupy administratorów, w zakładce “Uprawnienia”zaznacz prawa do odczytu, dodawania edycji, usuwania we wszystkich grupach.
  5. Dodaj do utworzonej grupy nowego administratora, nadając mu bezpieczne hasło.
    • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak utworzyć nowego administratora.
  6. Pobierz i zainstaluj na swoim komputerze aplikację Click Studio (do uruchomienia aplikacji wymagane jest również zainstalowanie oprogramowania Java):
    • Dla użytkowników systemu Windows: pobierz stąd.
    • Dla użytkowników systemu MacOS: uruchom TERMINAL i w linii poleceń wpisz komendę:
      javaws http://studio.clickshop.pl/codebase/launch.jnlp
  7. Po uruchomieniu Click Studio zaloguj się danymi administratora, które zdefiniowałeś w kroku 4.

WAŻNE! Po wykonaniu powyższych kroków, uzyskasz możliwość synchronizacji aplikacji zainstalowanej na Twoim komputerze z Panelem sklepu Click Shop.

Możliwości aplikacji Click Studio

Click Studio pozwala na hurtowe zarządzanie produktami. Dzięki niemu hurtowo zaktualizujesz:

  • stany magazynowe i ceny dla wielu produktów oraz wariantów;
  • nazwy produktów;
  • kategorie;
  • opisy i zdjęcia;
  • stawki VAT, stany dostępności, czas wysyłki;
  • ustawisz priorytety w kategorii oraz na stronie głównej;
  • włączysz i wyłączysz produkty/warianty;
  • przełączysz się między wersjami językowymi;
  • zsynchronizujesz swój sklep z Subiektem GT;
  • zsynchronizujesz swój sklep z WF-Mag.

Dzięki rozbudowanym filtrom, wyszukasz grupę produktów, dla której chciałbyś wykonać zmianę powyższych parametrów.

Wysyłanie danych do sklepu Click Shop

Po zakończonej pracy w aplikacji Click Studio, nie zapomnij zapisać wprowadzonych zmian. W tym celu wystarczy kliknąć przycisk “Synchronizuj ze sklepem”.

Minimalne wymagania systemowe

  • oprogramowanie Java (JRE 1.6+)
  • system operacyjny Windows XP/Vista/7 lub MacOS
  • procesor 1 GHz 32/64b
  • 1 GB pamięci operacyjnej
  • 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • połączenie z Internetem

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl