Integracja SwiftResponse ze sklepem PrestaShop zapewnia dostęp do najważniejszych informacji o zamówieniu klienta podczas prowadzenia korespondencji e-mail. Oprogramowanie pełni funkcję klienta poczty a jednocześnie pozwala śledzić konto użytkownika. Dodatkowo oferuje dostęp do obsługi kanałów komunikacji social media.
SPIS TREŚCI
Integracja z PrestaShop
Tę część konfiguracji wykonasz po stronie systemu zarządzania sklepami w panelu SwiftResponse.
Przejdź do sekcji Ustawienia > Sklepy. Uzupełnij informacje:
- Silnik sklepu (wybierz PrestaShop)
- Klucz – pobierz go z panelu administratora (instrukcja niżej)
- Nazwa użytkownika – to nazwa Twojego sklepu.
- apiURL – adres do obsługi API, np. www.twoj_sklep.pl/api
Następnie kliknij Zapisz
Pobieranie Klucza w panelu administracyjnym PrestaShop
W panelu administracyjnym sklepu PrestaShop wejdź do Zaawansowane > Api, następnie
- Włącz API PrestaShop
- Włącz tryb CGI dla PHP
- W sekcji API kliknij Dodaj nowy
- Kliknij Generuj! – skopiuj wygenerowany klucz a następnie wklej go w ustawieniach integracji (instrukcja wyżej)
- Opis klucz może pozostać dowolny
- Uprawnienia – SwiftResposne nie dokonuje żadnych modyfikacji w zamówieniach Twojego sklepu internetowego, dlatego wystarczające do jego obsługi jest nadanie praw do odczytu (GET i HEAD / dla wszystkich pozycji).
Po zakończeniu konfiguracji SwiftResponse będzie pobierał informacje o zamówieniach
Hosting z instalatorem Prestashop
Poznaj stabilny hosting przeznaczony dla znanej platformy sklepów internetowych – PrestaShop.