Rejestracja i opłacenie usługi Google Workspace jest jednoznaczne z zakupem pierwszej licencji dla pierwszego użytkownika, a zarazem administratora konta. Celem dodania kolejnych użytkowników, konieczne będzie dokonanie zakupu nowych licencji usługi Google Workspace. Zakup licencji możesz wykonać w Panelu klienta home.pl
Tworzenie użytkownika Google Workspace w konsoli administracyjnej
- Przejdź do panelu administracyjnego i przejdź do sekcji Użytkownicy.
- U góry ekranu kliknij Dodaj nowe konto użytkownika i podaj jego dane jak imię, nazwisko czy nazwę konta w usłudze (człon przed znakiem @)
- Możesz nadać użytkownikowi hasło automatycznie (generator) lub ręcznie oraz wymusić zmianę hasła podczas pierwszego logowania.
- Zapisz ustawienia. Konto zostało dodane.
Przekaż dane do logowania nowemu użytkownikowi. Utworzone w ten sposób konto będzie widoczne w panelu Google Workspace, nie będzie widoczne w Panelu klienta home.pl
Jak zakupić dodatkowe licencje w Panelu klienta home.pl
- Zaloguj się do panelu klienta home.pl.
- Przejdź do sekcji Usługi Google, w boksie Administracja kliknij Zarządzaj licencjami.
- W nowym widoku sprawdzisz ile licencji posiadasz, ile z nich jest wolnych (gotowych do przypisania użytkownikom) oraz wskażesz liczbę dodatkowych licencji (nowe zakupy). Zatwierdź liczbę nowych licencji klikając OK.
- W kolejnym kroku zostanie wystawione zamówienie na licencje. Potwierdź i dokonaj płatności. Informacje o Zamówieniu znajdziesz także w sekcji Konto.
Czytaj więcej
Gmail z domeną Twojej firmy? To możliwe!
Google Workspace to m.in. poczta Gmail, której możesz używać z domeną swojej firmy. Zyskasz także pakiet praktycznych aplikacji Google. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.