Jak włączyć archiwum miejscowe na poczcie Exchange?

Archiwizowanie wiadomości pozwala odciążyć pocztę Microsoft Exchange z nadmiaru maili i tym samym zwiększyć przestrzeń wolnego miejsca. Sprawdź, jak włączyć archiwum miejscowe użytkownikom poczty Microsoft 365.

SPIS TREŚCI

Kto może korzystać z archiwum miejscowego Exchange?

Funkcja archiwizacji jest dostępna w ramach licencji Microsoft Exchange Plan 1 oraz Microsoft Exchange Plan 2. Oznacza to, że administrator może uruchomić dodatkowe archiwum użytkownikom, którzy mają przypisaną do swojego konta Microsoft 365 jedną z tych licencji.

Poczta Microsoft Exchange jest również dostępna w ramach biznesowych pakietów Microsoft Office 365.

Jak włączyć archiwum Exchange na koncie użytkownika Microsoft?

Do uruchomienia archiwum miejscowego upoważniony jest tylko użytkownik z uprawnieniami administratora Microsoft. Wykonaj czynności opisane poniżej.

  1. Zaloguj się do Centrum Administracyjnego Microsoft.
  2. Z menu nawigacyjnego wybierz Pokaż wszystko.wybór centrum exchange
  3. W sekcji Centra administracyjne kliknij Exchange.admin center microsoft exchange
  4. Rozwiń RecipientsMailboxes.wybór skrzynki microsoft 365
  5. Wybierz z listy użytkownika i w wysuwanym menu znajdź sekcję OthersManage mailbox archive.
    Archiwum miejscowe w Exchange.
  6. Włącz archiwum miejscowe, klikając suwak i zapisz zmiany.aktywacja archiwum poczty microsoft office

Czy biznesowa poczta Microsoft 365 może mieć nieograniczony magazyn dla archiwum miejscowego?

Dostęp do archiwum bez limitu uzyskasz, subskrybując Microsoft Exchange Plan 2. Dzięki temu użytkownicy z tą licencją nie muszą martwić się przestrzenią do przechowywania maili.

W razie pytań skontaktuj się z działem pomocy technicznej Microsoft w home.pl i odwiedź stronę z usługami Microsoft 365.

Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Biznesowa poczta e-mail Microsoft Exchange

Z grupową skrzynką odbiorczą i współdzielonym kalendarzem praca z Twoim zespołem będzie bardziej efektywna.