Poczta Microsoft Exchange jest ściśle zintegrowana ze środowiskiem Microsoft 365. Z tego powodu rozpoczęcie korzystania z tego rozwiązania w powiązaniu z „officowym” klientem pocztowym jest szybkie i proste. Sprawdź, jak dodać konto Exchange do Outlooka.
SPIS TREŚCI
Gdzie kupić licencje Exchange Online?
Firmowe licencje Exchange funkcjonują jako:
- część wybranych pakietów Microsoft 365,
- oddzielne licencje zawierające tylko pocztę i kalendarz.
Wszystkie biznesowe usługi z rodziny Office 365, w tym pocztę Exchange, znajdziesz na stronie oficjalnego partnera Microsoft – home.pl. Utrzymując swoją firmową pocztę na serwerach Microsoftu, możesz używać skrzynek o pojemności 50 GB lub nawet 100 GB na użytkownika.
Dodawanie konta Microsoft Exchange w Outlooku
Jeśli masz już zarejestrowane usługi Exchange, możesz korzystać z poczty na 3 sposoby:
- w klasycznym programie Outlook na komputerze,
- w przeglądarce dzięki Outlook Web Application,
- na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Outlook.
Konto Exchange dodasz do Outlooka w następujący sposób:
- Otwórz program Outlook na komputerze i przejdź do zakładki Plik, a następnie wybierz Dodaj konto.
- W polu tekstowym wpisz adres swojego konta Exchange i kliknij Połącz.
- Wybierz protokół Exchange, a następnie wprowadź hasło do swojego konta Microsoft 365.
- Po prawidłowej identyfikacji konta uruchom ponownie program Outlook.
Czytaj więcej
Biznesowa poczta e-mail Microsoft Exchange
Z grupową skrzynką odbiorczą i współdzielonym kalendarzem praca z Twoim zespołem będzie bardziej efektywna.