Jak wysłać wiadomość przez formularz w nowym Panelu Klienta?

Znajdziesz tutaj instrukcje jak wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta home.pl przez formularz kontaktowy znajdujący się w Panelu Klienta na nowej platformie home.pl.

Formularz kontaktowy pozwala za pomocą wiadomości e-mail skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta home.pl. Odpowiedź na Twoją wiadomość e-mail otrzymasz w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum.

 

Po zalogowaniu do Panelu Klienta home.pl możesz skorzystać z możliwości wysłania wiadomości e-mail przez formularz kontaktowy. Wysłana w ten sposób wiadomość będzie zautoryzowana, oznacza to, że w celu wykonania operacji wymagających autoryzacji, nie będzie wymagane dodatkowe podanie hasła.

Aby wysłać wiadomość przez formularz w Panelu Klienta home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl
  2. Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl, znajdź na pulpicie sekcję “Pomoc” i kliknij: FORMULARZ KONTAKTOWY.
    WAŻNE! Jeśli nie widzisz modułu Pomoc, odczekaj chwilę na jego wczytanie.

  3. Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty formularz kontaktowy. Wypełnij pola formularza i kliknij przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta.
Kliknij tutaj, jeśli szukasz instrukcji jak wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy znajdujący się w Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub