Za pomocą Panelu klienta na nowej platformie home.pl możesz wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy, która trafi do Biura Obsługi Klienta home.pl. Odpowiedź na Twoją wiadomość e-mail otrzymasz w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum.
Poradnik wideo: jak wysłać wiadomość e-mail do BOK przez nowy Panel klienta home.pl?
Aby wysłać wiadomość przez formularz w Panelu klienta home.pl:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl, przejdź do sekcji: Wsparcie klienta. Możesz to zrobić, wybierając opcję: Wsparcie klienta w menu po lewej stronie ekranu lub wyszukując ją na Pulpicie.
- W nowym widoku przejdź do sekcji: Pomoc.
- Aby wysłać wiadomość, kliknij: FORMULARZ KONTAKTOWY.
WAŻNE! Jeśli nie widzisz modułu Pomoc, odczekaj chwilę na jego wczytanie.
- Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty formularz kontaktowy. Wypełnij pola formularza i kliknij przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com