Jak wysłać wiadomość do home.pl w nowym Panelu klienta?

W artykule znajdziesz instrukcję, jak wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta home.pl przez formularz kontaktowy znajdujący się w Panelu klienta na nowej platformie home.pl.

Za pomocą Panelu klienta na nowej platformie home.pl możesz wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy, która trafi do Biura Obsługi Klienta home.pl. Odpowiedź na Twoją wiadomość e-mail otrzymasz w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum.

Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl możesz skorzystać z możliwości wysłania wiadomości e-mail przez formularz kontaktowy. Wysłana w ten sposób wiadomość będzie zautoryzowana, oznacza to, że w celu wykonania operacji wymagających autoryzacji, nie będzie wymagane dodatkowe podanie hasła.

Poradnik video: Formularz kontaktowy w nowym Panelu Klienta – Jak wysłać wiadomość?

Aby wysłać wiadomość przez formularz w Panelu klienta home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
  2. Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl przejdź do sekcji: Wsparcie klienta.
  3. W nowym widoku przejdź do sekcji: Kontakt i odnajdź kafelek o nazwie Formularz kontaktowy.
    Wsparcie klienta - Kontakt
  4. Aby wysłać wiadomość, kliknij OTWÓRZ.
  5. Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty formularz kontaktowy. Wypełnij pola formularza i kliknij przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta.
    Panel klienta home.pl - Pulpit - Pomoc - Formularz kontaktowy - Wypełnij pola formularza i kliknij przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta