Netflix błąd 100. Jak naprawić błąd (-100) na Netflixie?

Poczta wybrana przez tysiące firm

Artykuł ma charakter informacyjny i nie dotyczy usług, wspieranych przez Biuro Obsługi Klienta

Przyjemny wieczór z Netflixem został nieoczekiwanie zakłócony przez komunikat: “Netflix błąd 100”? Nie martw się – spróbujemy szybko pomóc Ci go naprawić! Zerknij do naszego tekstu i szybko uporaj się z problemem na telewizorach Smart TV lub na urządzeniach Amazon Fire TV Stick.

SPIS TREŚCI

Co to jest Netflix?

Logo Netflix. Popularne błędy na Netflixie: błąd -100 lub błąd -101

Netflix to obecnie najpopularniejsza internetowa platforma VOD (Video On Demand, wideo na żądanie), która oferuje za zryczałtowaną opłatą dostęp do filmów i seriali poprzez media strumieniowe. Usługa oferuje dostęp do streamingu video, gdzie użytkownicy mogą cieszyć się stałym dostępem do wysokiej jakości produkcji.

Nieoczekiwane błędy (np. popularny błąd 100 lub 101) występujące podczas oglądania ulubionego serialu czy filmu mogą skutecznie zepsuć humor. Na szczęście błąd 100 na Netflixie najczęściej możesz łatwo i szybko rozwiązać!

Dlaczego Netflix nie działa?

Problemy ze streamingiem video w serwisie Netflix są zwykle łatwe do rozwiązania. Jeśli nie możesz połączyć się z kontem na Netflixie, widzisz czarny ekran lub wyświetla się nieoczekiwany błąd, powinieneś w pierwszej kolejności sprawdzić następujące parametry:

  • sprawność swojego sprzętu,
  • jakość połączenia internetowego,
  • odnotowaną płatność za usługi streamingu video.

Netflix: jak wygląda komunikat błędu -100?

Netflix błąd -100Rys. Przykład komunikatu błędu z kodem (-100) podczas korzystania z serwisu Netflix.

Błąd -100 oznacza, że najprawdopodobniej powinieneś odświeżyć niektóre z danych na urządzeniu, z którego korzystasz. Rozwiąż problem, korzystając z naszej instrukcji.

Jak naprawić “Netflix błąd 100” na urządzeniach Amazon Fire TV Stick?

  1. Krok 1: konieczne będzie ponowne uruchomienie sprzętu. W tym celu odłącz urządzenie od zasilania, a następnie uruchom je ponownie.
  2. Krok 2: Skorzystaj z innego źródła połączenia z Internetem i spróbuj ponownie uruchomić Netflixa. Weryfikacja, czy problem ma związek z połączeniem internetowym jest również możliwa przez połączenie się z hotspotem sieci komórkowej.
  3. Krok 3: Jeśli połączenie z Internetem nie jest przyczyną pojawiania się komunikatu błędu 100 na Netflixie, przywróć ustawienia domyślne dla urządzenia Amazon Fire TV. Pamiętaj, że wykonanie tego kroku spowoduje usunięcie danych zapisanych na urządzeniu Amazon Fire TV.
    Zresetowanie Fire TV Stick oznacza usunięcie wszystkich informacji osobistych i pobranych treści, w tym aplikacji z Fire TV Stick. Po resecie może być konieczne ponowne zalogowanie się i wprowadzenie konta Amazon. Przed wykonaniem tego kroku upewnij się, że pamiętasz hasło do swojego konta i jesteś gotowy na utratę zgromadzonych na urządzeniu danych i historii.

Jak naprawić “Netflix błąd 100” na telewizorze Smart TV?

  1. Krok 1: Wykonaj miękki reset. W tym celu naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na pilocie. Telewizor wyłączy się, a następnie uruchomi ponownie. Po ponownym uruchomieniu telewizora Smart TV, spróbuj ponownie uruchomić Netflixa.
  2. Krok 2: Spróbuj ponownie uruchomić telewizor. W tym celu odłącz TV od zasilania na min. 3 minuty. Następnie podłącz TV do zasilania, włącz i spróbuj ponownie uruchomić Netflixa.
  3. Krok 3: Jeśli poprzednie działania nie przyniosą rezultatu, skontaktuj się z jego producentem.

Jak naprawić “Netflix błąd 100” na innych popularnych urządzeniach / telewizorach?

Sposób rozwiązania błędu 100 na innych urządzeniach jest analogiczny. Skorzystaj z powyżej wymienionych wskazówek, aby naprawić błąd 100 na Netflixie również na innych popularnych urządzeniach lub telewizorach.

Dowiedz się więcej o popularnych komunikatach błędów i sposobach na ich naprawę:

Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie