Panel Klienta home.pl – informacje podstawowe

Panel Klienta home.pl to narzędzie, które zostało zaprojektowane, tak aby maksymalnie ułatwić Ci zarządzanie usługami. Teraz możesz zarządzać wszystkimi usługami w jednym miejscu.

Korzystając z Panelu Klienta home.pl, możesz wykonać wszelkie istotne zmiany dotyczące twoich usług. Możesz m.in.:

  • dokonać szczegółowej konfiguracji usług,
  • przedłużyć abonament usług w home.pl,
  • zaktualizować swoje dane abonenta,
  • zmienić hasła dostępu do usług,
  • dodać skrzynki e-mail,
  • utworzyć wiele stron WWW pod adresami Twoich domen,
  • i wiele innych.

Do Panelu Klienta home.pl możesz zalogować się do usługi z uprawnieniami administracyjnymi lub do usługi z uprawnieniami standardowymi.

WAŻNE! Możliwość pełnego zarządzania wszystkimi usługami da Ci zalogowanie się w Panelu Klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.

Opis budowy Panelu Klienta home.pl

Panel Klienta home.pl składa się z pięciu opcji menu:

opcjemenu98.jpg
  • Pulpit – jest centralnym elementem Panelu Klienta home.pl. Łączy w jednym miejscu wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twoich usług w home.pl oraz najczęściej wykorzystywane opcje konfiguracyjne. Opcja “Pulpit” jest swego rodzajem skrótem, który wyświetla wszystkie najważniejsze informacje o Twojej usłudze.
    Zobacz szczegółowe informacje na temat opcji menu “Pulpit”.
  • Usługi – w opcji menu “Usługi” znajduje się hierarchiczna lista usług, która tworzona jest z usług głównych i powiązanych:
  • Płatności – opcja w Panelu Klienta home.pl, która pozwoli Ci na bieżąco kontrolować terminy płatności i opłacać usługi za pomocą płatności elektronicznych. W tym miejscu pobierzesz również fakturę VAT lub PRO FORMA w wersji elektronicznej. Zobacz szczegółowe informacje na temat opcji menu “Płatności”.
    WAŻNE! Dostęp do opcji menu “Płatności” możliwy jest jedynie po zalogowaniu się w Panelu Klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  • Profil – możesz tu dokonać zmiany danych Abonenta oraz osób kontaktowych. Za pomocą odpowiedniej sekcji możesz także zweryfikować historię logowań do Twojego konta. Zobacz szczegółowe informacje na temat opcji menu “Profil”.
    WAŻNE! W opcji menu “Profil” należy wpisać prawidłowy adres zamieszkania (w przypadku osoby prywatnej) lub adres siedziby firmy (w przypadku firmy). Pamiętaj, że podczas korzystania z usług home.pl, jesteś zobowiązany do podania poprawnego i aktualnego miejsca zamieszkania lub adresu siedziby firmy.
  • Centrum pomocy – w tej opcji menu uzyskasz szybki dostęp do pomocy w home.pl. Przeczytasz tu dokumentację systemową, wirtualny doradca pomoże Ci uzyskać odpowiedzi na stawiane przez Ciebie pytania, jak również będziesz mógł z nami porozmawiać przez czata lub skontaktować się z home.pl telefonicznie. Zobacz szczegółowe informacje na temat opcji menu “Centrum Pomocy”.

Logowanie do Panelu Klienta home.pl

Dostęp do Panelu Klienta home.pl uzyskasz po wpisaniu w pasku adresu przeglądarki następującego adresu:

logowaniepanelu12.jpg

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zalogować się w Panelu Klienta home.pl do usługi.

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta home.pl sesja użytkownika przechowywana jest przez 4 godziny!

Zakończenie pracy z Panelem home.pl

Po zakończeniu pracy wyloguj się z Panelu Klienta home.pl, klikając ikonę “Wyloguj” znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu.

panel1.jpg

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub