Facebook aktywnie włączył się do walki ze skutkami kryzysu wywołanego przez COVID-19. Jego nowe narzędzie zostało stworzone, aby pomóc małym i średnim firmom utrzymać się w cyfrowej przestrzeni biznesowej. Facebook Business Suite dla firm ma ułatwiać małym i średnim przedsiębiorstwom zarządzanie swoimi stronami na różnych aplikacjach: Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger. Lubisz mieć porządek i kontrolę nad swoimi kanałami społecznościowymi? Nowe narzędzie pozwoli Ci na sprawne zarządzanie wszystkimi swoimi profilami.
SPIS TREŚCI
- Do czego służy Facebook Business Suite dla firm?
- Porządek i wygoda – funkcje aplikacji Facebook Business Suite
Do czego służy Facebook Business Suite dla firm?
Nowa aplikacja pozwoli Ci na zintegrowanie wszystkich serwisów i komunikatorów, ułatwiając zarządzanie treściami, a także na rozwijanie swojej firmy w świecie handlu elektronicznego. Facebook Business Suite dla firm umożliwia zintegrowanie kilku różnych aplikacji i usprawnienie komunikacji z klientami. Publikowane treści pojawiają się w tym samym czasie na Facebooku oraz Instagramie, a zarządzanie postami odbywa się z poziomu jednego narzędzia. Aplikacja pokazuje też statystyki reklamowe z kilku platform jednocześnie.
Pierwsza wersja aplikacji ma za zadanie ułatwienie pracy małych i średnich przedsiębiorstw. W planach jest rozszerzenie narzędzia, aby mogło służyć również dużym firmom.
Porządek i wygoda – funkcje aplikacji Facebook Business Suite
Kochasz porządek i męczy Cię obsługa klientów na kilku różnych serwisach jednocześnie? Korzystając z nowego rozwiązania możesz mieć dostęp do wszystkich aplikacji należących do Facebooka w jednym miejscu. Narzędzie pozwala zaoszczędzić czas i połączyć komunikację ze społecznościami Facebooka i Instagrama. Mając dostęp do wszystkich postów i alertów w ramach jednego narzędzia minimalizujesz ryzyko przeoczenia ważnej wiadomości lub komentarza jednego z obserwujących.
Facebook Business Suite dla firm umożliwia:
- Planowanie, publikację i zarządzanie postami na Facebooku i Instagramie,
- wyświetlanie wszystkich wiadomości i alertów w ramach kanałów Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger w ramach jednego narzędzia,
- zarządzanie reklamami z jednego miejsca,
- komunikowanie się z internautami z kilku różnych platform i komunikatorów,
- wyświetlanie statystyk reklamowych z Facebooka i Instagrama,
- prowadzenie spójnej komunikacji,
- łatwy dostęp do innych narzędzi Facebooka (Ads Manager, Business Settings).
Czytaj więcej
- Menedżer praw autorskich – chroń swoją własność intelektualną na FB
- Jak włączyć ciemny tryb na Facebooku?
- Korzystanie z Messengera bez konta na Facebooku – czy to możliwe?
- Tryb znikających wiadomości na Messengerze. Jak z niego korzystać?
- Messenger dla firm – jak korzystać z komunikatora w biznesie
- Jak skontaktować się z Facebookiem?
- Certyfikat rezydencji podatkowej – Facebook, Instagram, Twitter
- Alternatywy dla Facebooka
- Kiedy zrobimy zakupy? Niedziele handlowe 2023