Bazy danych stosowane są do optymalnego przechowywania danych, które wymagane jest do poprawnego funkcjonowania dynamicznej strony WWW (np. CMS). Korzystają z nich praktycznie wszystkie najpopularniejsze aplikacje – WordPress, Joomla, aplikacje do zbierania statystyk czy silniki sklepów internetowych. W home.pl z bazą danych możesz się łączyć z dowolnej aplikacji.
Poradnik Video: Jak zmienić hasło do bazy danych w Panelu klienta?
WAŻNE! Jeśli nie potrafisz samodzielnie wykonać operacji na bazie danych, możesz skorzystać z oferty pomocy naszych administratorów. Import/eksport lub inna operacja na bazie danych może zostać wykonana przez administratorów home.pl w ramach oferty Pomocy Premium. Oznacza to, że operacja na bazie danych zostanie wykonana przez naszych administratorów, po zamówieniu odpowiedniej usługi Pomocy Premium oraz po opłaceniu tego zamówienia.
Jak zmienić hasło do bazy danych na hostingu?
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij sekcję: Usługi WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij w nazwę serwera na którym utworzyłeś bazę danych.
- W sekcji o nazwie: Bazy danych (prawy dolny róg ekranu) kliknij przycisk: Wszystko, aby przejść do listy baz danych, które utworzone są na wybranym serwerze.
- Kliknij nazwę wybranej bazy danych, dla której chcesz zmienić hasło dostępu.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który umożliwia nadanie nowego hasła do wybranej bazy danych. Dodatkowo możesz zmienić opis dla bazy danych, który może być przydatny w przyszłości w celu identyfikacji tej bazy danych, gdy będziesz miał ich utworzonych więcej.
Możesz ręcznie wpisać nowe hasło dostępu lub skorzystać z opcji wygenerowania bezpiecznego hasła przez nasz system. - Kliknij przycisk: Wyślij, aby zapisać wprowadzone zmiany.