Jakie usługi są dostępne w ramach Profesjonalnych Usług IT?


Profesjonalne Usługi IT (PIT) to nowoczesne, proste i szybkie wsparcie działania Twojego biznesu. Dzięki wsparciu doświadczonych administratorów home.pl, pomożemy Ci przywrócić dane z kopii zapasowej, wykonamy dla Ciebie analizę i optymalizację działania serwisów WWW, odzyskamy utraconą pocztę lub skonfigurujemy sklep według Twoich oczekiwań.

Profesjonalne Usługi IT to wsparcie w 3 krokach:

Jakie usługi administracyjne dostępne są w ramach Profesjonalnych Usługi IT?

Wykonamy oraz przywrócimy kopie zapasowe serwera FTP, poczty, bazy danych, sklepu internetowego lub usuniętej usługi, której nie przedłużyłeś abonamentu na czas. Kopia zapasowa jest Twoim zabezpieczeniem np. na wypadek niepożądanej ingerencji w pliki źródłowe strony, czy też działania złośliwego oprogramowania.

Jeśli usunąłeś pliki z serwera, skasowałeś ważne wiadomości pocztowe lub usunąłeś asortyment ze sklepu, nasi administratorzy szybko przywrócą utracone dane, dokładnie tam, gdzie znajdowały się wcześniej.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić ofertę PIT dla kopii zapasowych.

Wygenerujemy oraz dokonamy analizy logów pocztowych, WWW, SSH, FTP oraz logów administracyjnych, obejmujących m.in. zdarzenia związane z obsługą Twojej usługi w home.pl, np. usuniętych kont, zmienionych haseł i innych działań. Weryfikacja logów to świetne rozwiązanie zapobiegające błędom w komunikacji z klientami lub pracownikami oraz śledzeniu zmian realizowanych na Twoim serwerze w home.pl.

Najpopularniejszymi udostępnianymi logami są Logi SMTP, na podstawie których można zweryfikować informacje o korespondencji wysyłanej i odbieranej z konta. Logi POP3 oraz IMAP dostarczają szczegółowych informacji o działaniu konta pocztowego wraz z klientem poczty, w którym obsługujesz wiadomości e-mail. Natomiast logi administracyjne obejmują  informacje o logowaniu do konta, serwera czy panelu, oraz wykonywane w nich zmiany (np. zmiana pojemności skrzynki e-mail).

Kliknij tutaj, aby sprawdzić ofertę PIT dla logów pocztowych i systemowych.

Wykonamy za Ciebie podstawową konfigurację serwera, w zakresie instalacji certyfikatu SSL, jego przeniesienia, importu i eksportu danych FTP oraz baz danych, zmienimy adres IP i nazwę serwera, sprawdzimy i przeanalizujemy błędy aplikacji oraz wykorzystanie zasobów hostingu.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić ofertę PIT dla zarządzania plikami i obsługi baz danych.

Pomożemy w uruchomieniu sklepu internetowego eSklep, przyjmując dyspozycję jego konfiguracji i dostosowania do Twoich potrzeb, uruchomimy system płatności i dostaw, komunikacji z klientem oraz zintegrujemy sklep z innymi zewnętrznymi aplikacjami, np. z Allegro.

Zarejestruj usługę sklepu eSklep, a następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli wprowadzić dla Ciebie produkty, skonfigurować integracje zewnętrzne, np. z systemami płatności, porównywarkami cen czy Allegro, a także zmodyfikować wygląd sklepu. To wszystko możemy zrobić za Ciebie!

Konfiguracja sklepu internetowego wymaga czasu, a co jeśli go brak? Jeśli czas działa na Twoja niekorzyść? Skorzystaj z pomocy specjalistów, którzy zrobią wszystko za Ciebie. Profesjonalne usługi IT w tym zakresie obejmują m.in. wprowadzenie przygotowanych treści do sklepu, w tym produktów, drzewa kategorii, atrybutów i wariantów, a także konfiguracje i modyfikacje sklepu. Skonfigurujemy za Ciebie integracje z serwisem Allegro, oraz systemami fakturującymi. Dodamy obsługę skrzynki e-mail, która usprawni komunikację z klientami oraz uruchomimy program lojalnościowy.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić ofertę PIT dla obsługi i konfiguracji sklepu eSklep.

Jaki jest czas realizacji zgłoszenia?

Podawany czas jest orientacyjny i jest zależny od poziomu skomplikowania zlecenia oraz ilości danych, na których będzie ono realizowane.

W przypadku zgłoszeń z zakresu przywracania kopii zapasowej, wydania i analizy logów pocztowych i administracyjnych oraz zarządzania plikami i bazami danych – realizowane są one w czasie do 4h do 6h od otrzymania zlecenia z Biura Obsługi Klienta, w godzinach 8:00-00:00 w dni powszednie oraz 10-18 w weekendy.

W przypadku pozostałych zgłoszeń, np. analizy błędów aplikacji czy wydajności serwera – czas realizacji może wydłużyć się do około 48h.

Zasady wykorzystania usług

  1. Wybierz i zamów usługę, którą mamy dla Ciebie wykonać.
  2. Opłać wybraną usługę na podstawie PRO FORMY.
  3. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i określ dokładnie zakres wykonania usługi, np. jeśli chcesz, abyśmy przywrócili kopię zapasową plików – przekaż nam, które dokładnie pliki (katalogi) oraz z jakiego dnia mamy dla Ciebie przywrócić.
  4. Po doprecyzowaniu wymagań wykonamy zamówioną usługę administracyjną.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub