Jak opłacić usługę zamówioną na okres próbny?

Po zarejestrowaniu usługi na bezpłatny okres próbny, masz 14 dni na sprawdzenie czy usługa spełnia Twoje oczekiwania. Po upływie okresu próbnego lub w jego trakcie, możesz opłacić swoją usługę na pełen okres abonamentowy (np. na 1 miesiąc lub 1 rok). Okres próbny (14 dni) dostępny jest przy następujących usługach:

Przy jakich usługach mogę skorzystać z okresu próbnego (14 dni)?

Jak opłacić usługę zamówioną na okres próbny?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak opłacić usługę, która została zarejestrowana na 14-dniowy okresy testowy.

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta.
  2. Kliknij opcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Wybierz sekcję: Subskrypcje.
  4. Zostanie wyświetlona lista usług. Kliknij przycisk: Opłać przy usłudze, którą chcesz opłacić i aktywować.

Dalsza część procesu opłacania usługi zależna jest jej rodzaju, np. w poniższym przykładzie możesz sprawdzić jak wygląda proces opłacania Sklepu internetowego home.pl, dostępnego w dwóch planach. Pomimo rejestracji usługi w planie podstawowym, opłacając usługę w okresie testowym, możesz szybko dokonać zmiany planu na wyższy, wskazać okres abonamentowy na jaki opłacasz usługę.

  1. Na ekranie zostaną wyświetlone dostępne plany usługi. Wybierz odpowiedni plan, na który chcesz przełączyć usługę. Jeśli testowałeś sklep w pakiecie SMART, możesz przełączyć go do planu Sklep PRO. Po wybraniu planu, przejdź niżej.
  2. W dolnej części ekranu wybierz okres subskrypcji (np. miesiąc lub rok). Po wybraniu okresu subskrypcji, przejdź niżej.
  3. Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
  4. W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: Informacja o płatności wybierz metodę płatności. Zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie Potwierdź płatność.
  5. Jeśli wybrałeś metodę płatności:
    • PayU – to w nowym oknie zostaniesz przekierowany do systemu płatności elektronicznej PayU, który umożliwi przelew środków pieniężnych z Twojego konta bankowego.
    • Przelew bankowy – to na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie złożenia zamówienia z załączonymi danymi do przelewu. Na podstawie wyświetlonych danych wykonaj przelew bankowy. Poza tym w Panelu Klienta home.pl zostanie wygenerowane odpowiednie zamówienie ze statusem “nieopłacone”, dzięki któremu będziesz mógł je opłacić za pośrednictwem płatności elektronicznej PayU.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl