Po zarejestrowaniu usługi na bezpłatny okres próbny, masz 14 dni na sprawdzenie czy usługa spełnia Twoje oczekiwania. Po upływie okresu próbnego lub w jego trakcie, możesz opłacić swoją usługę na pełen okres abonamentowy (np. na 1 miesiąc lub 1 rok). Okres próbny (14 dni) dostępny jest przy następujących usługach:
Przy jakich usługach mogę skorzystać z okresu próbnego (14 dni)?
- Hosting internetowy: Hosting START, Hosting BIZNES, Hosting PROFESJONALNY, Hosting PREMIUM
- Hosting WordPress: WordPress Start, WordPress Profesjonalny, WordPress Premium
- Sklepy Internetowe: eSklep Start oraz eSklep profesjonalny
- Usługi pocztowe: Poczta Biznes, Prywatny e-mail
Jak opłacić usługę zamówioną na okres próbny?
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak opłacić usługę, która została zarejestrowana na 14-dniowy okresy testowy.
- Zaloguj się do Panelu Klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Wybierz sekcję: Subskrypcje.
- Zostanie wyświetlona lista usług. Kliknij przycisk: Opłać przy usłudze, którą chcesz opłacić i aktywować.
Dalsza część procesu opłacania usługi zależna jest jej rodzaju, np. w poniższym przykładzie możesz sprawdzić jak wygląda proces opłacania Sklepu internetowego home.pl, dostępnego w dwóch planach. Pomimo rejestracji usługi w planie podstawowym, opłacając usługę w okresie testowym, możesz szybko dokonać zmiany planu na wyższy, wskazać okres abonamentowy na jaki opłacasz usługę.
- Na ekranie zostaną wyświetlone dostępne plany usługi. Wybierz odpowiedni plan, na który chcesz przełączyć usługę. Jeśli testowałeś sklep w pakiecie SMART, możesz przełączyć go do planu Sklep PRO. Po wybraniu planu, przejdź niżej.
- W dolnej części ekranu wybierz okres subskrypcji (np. miesiąc lub rok). Po wybraniu okresu subskrypcji, przejdź niżej.
- Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
- W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: Informacja o płatności wybierz metodę płatności. Zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie Potwierdź płatność.
- Jeśli wybrałeś metodę płatności:
- PayU – to w nowym oknie zostaniesz przekierowany do systemu płatności elektronicznej PayU, który umożliwi przelew środków pieniężnych z Twojego konta bankowego.
- Przelew bankowy – to na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie złożenia zamówienia z załączonymi danymi do przelewu. Na podstawie wyświetlonych danych wykonaj przelew bankowy. Poza tym w Panelu Klienta home.pl zostanie wygenerowane odpowiednie zamówienie ze statusem “nieopłacone”, dzięki któremu będziesz mógł je opłacić za pośrednictwem płatności elektronicznej PayU.