Jak opłacić usługę po okresie próbnym?

Na czym polega okres próbny w home.p?

Po zarejestrowaniu usługi na bezpłatny okres próbny masz 14 dni na sprawdzenie czy usługa spełnia Twoje oczekiwania. Po upływie okresu próbnego lub w jego trakcie, możesz opłacić swoją usługę na pełen okres abonamentowy (np. na 1 miesiąc lub 1 rok).

Okres próbny występuje tylko przy wybranych usługach home.pl. Jeśli zarejestrowałeś usługę dokonując płatności, usługa będzie aktywna przez tyle czasu na ile została wykupiona. Opłacenie usługi nie zobowiązuje do przedłużania jej aktywności na kolejny okres abonamentowy.

Przy jakich usługach mogę skorzystać z okresu próbnego (14 dni)?

Okres próbny (14 dni) dostępny jest przy następujących usługach:

Jak opłacić usługę zamówioną na okres próbny?

Sprawdź poniżej jak opłacić usługę, która została zarejestrowana na 14-dniowy okres testowy.

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij opcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Wybierz sekcję: Subskrypcje, która również znajduje sie po lewej stronie ekranu.
  4. Zostanie wyświetlona lista usług. Kliknij przycisk: Opłać przy usłudze, którą chcesz opłacić i aktywować na pełny okres abonamentowy.
    Dalsza część procesu opłacania usługi zarejestrowanej na okres próbny zależna jest od rodzaju usługi. Pomimo rejestracji usługi w planie podstawowym, opłacając usługę po okresie testowym, możesz szybko dokonać zmiany planu na wyższy, wskazując okres abonamentowy na jaki opłacasz usługę.
  5. Na ekranie zostaną wyświetlone dostępne plany usługi. Wybierz odpowiedni plan, na który chcesz przełączyć usługę. Przykładowo, jeśli zamówiłeś najniższy pakiet na 14-dniowy okres testowy, to podczas opłacania usługi, możesz przełączyć ja na inny pakiet (wyższy lub niższy).
  6. W dolnej części ekranu wybierz okres subskrypcji (np. miesiąc lub rok). Po wybraniu okresu subskrypcji, przejdź niżej.
  7. Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
  8. W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: Informacja o płatności wybierz metodę płatności. Sugerujemy skorzystanie z metody płatności cyklicznych lub płatności online. Zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie Potwierdź płatność.
  9. Jeśli wybrałeś metodę płatności:
    • PayU – płatność cykliczna kartą kredytową – to w nowym oknie zostaniesz przekierowany do systemu płatności elektronicznej PayU, który umożliwi zaakceptowanie warunków płatności cyklicznej oraz uruchomienie płatności cyklicznej (wprowadzenie informacji o karcie płatniczej: numer karty, datę ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie karty).
    • Przelew bankowy – to zostaniesz przekierowany do ekranu podsumowania zamówienia z załączonymi danymi do przelewu. Na podstawie wyświetlonych danych wykonaj przelew bankowy. W Panelu klienta home.pl zostanie wygenerowane zamówienie ze statusem „nieopłacone”, które będziesz mógł również opłacić za pośrednictwem płatności online.
    • PayU – szybki przelew jednorazowy – to w nowym oknie zostaniesz przekierowany do systemu płatności elektronicznej PayU, który umożliwi przelew środków pieniężnych z Twojego konta bankowego. Będziesz mógł też skorzystać z dodatkowych metod płatności online, np.: BLIK.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.