Zobacz jak zmienił się Panel Klienta home.pl

Zapoznaj się z poniższymi informacjami, aby dowiedzieć się jakie zaszły najważniejsze zmiany w nowym Panelu Klienta home.pl, względem jego poprzedniej wersji. Więcej informacji o obsłudze i konfiguracji usług za pomocą nowego Panelu Klienta home.pl znajdziesz w kategorii pomocy odnośnie nowej platformy home.pl.

Najważniejsze zmiany w nowym Panelu Klienta home.pl:

Pulpit w Panelu Klienta

Przed aktualizacją: Pulpit stanowił zbiór podstawowych informacji o Twoim koncie, statusie płatności i ilości posiadanych usług. Więcej informacji o Pulpicie na poprzedniej platformie home.pl.

Po aktualizacji: Pulpit zawiera zbiór podstawowych informacji o Twoim koncie, ale również wyświetlane są dodatkowe moduły, w których znajdziesz dodatkowe informacje. Moduły pozwalają na łatwy dostęp do najważniejszych sekcji panelu administracyjnego, np. płatności, zamówień, aktywności usług, a także komunikatów i powiadomień związanych z ich działaniem. Więcej informacji o Pulpicie na nowej platformie home.pl.

Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl

Zmiana w dostępie do PRO FORM i Faktur VAT

Przed aktualizacją: sekcja menu Płatności odpowiadała za dostęp do aktualnie wystawionych dokumentów rozliczeniowych, np. PRO FORM oraz Faktur VAT. W tym samym miejscu mogłeś też sprawdzić ważność usług wygasających. Więcej informacji o pobieraniu faktur VAT lub PRO FORM na poprzedniej platformie home.pl.

Po aktualizacji: teraz te informacje możesz znaleźć w sekcji menu Konto, gdzie znajdziesz m.in.: historię faktur, zamówień oraz podgląd dla oczekujących płatności. Dzięki rozbudowanemu nowemu mechanizmowi znajdziesz tutaj aktualnie wystawione dokumenty rozliczeniowe, np. PRO FORMY oraz faktury VAT. W dowolnym momencie możesz opłacić usługi bez potrzeby kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl

Dostęp do usług zarejestrowanych w ramach konta

Przed aktualizacją: wszystkie zarejestrowane usługi możesz odnaleźć w sekcji Usługi. Klikając w poszczególne nazwy przejdziesz do konfiguracji usług. Klikając w ikonę + (plus), możesz wyświetlić listę usług powiązanych, np. domen, kont e-mail.

Po aktualizacji: mechanizm został uproszczony. W głównym widoku Panelu Klienta od razu możesz przejść do konfiguracji poszczególnych typów usług oraz wyświetlić listę wszystkich skrzynek e-mail i domen internetowych powiązanych z kontem.

Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl

Jeden panel administracyjny dla wszystkich usług

Przed aktualizacją: zarządzanie usługami było dostępne w różnych panelach administracyjnych. Przykładowo zarządzanie takimi usługami jak: Office 365, Acronis Backup wymagało korzystania z dodatkowego panelu administracyjnego (rejestracja, płatności i zarządzania użytkownikami licencji).

Po aktualizacji: możesz zarządzać wszystkimi swoimi usługami w jednym miejscu. Nowy Panel Klienta home.pl został stworzony w oparciu o spójny mechanizm zarządzania usługami. Niezależnie jaką usługę zarejestrujesz i będziesz utrzymywał w ramach swojego konta, będzie ona zawsze dostępna w tym samym Panelu Klienta. Więcej informacji jak zalogować się do Panelu klienta na nowej platformie home.pl.

Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl

Zarządzanie skrzynkami e-mail

Przed aktualizacją: przechodząc do konfiguracji serwera lub klikając ikonę + na liście Usług pod jego nazwą, możesz sprawdzić konta e-mail utworzone w ramach jednej usługi. Weryfikacja całego konta wymaga wyświetlenia zawartości każdego z serwerów osobno. Więcej informacji jak dodać skrzynkę e-mail na serwerze na poprzedniej platformie home.pl.

Po aktualizacji: zarządzanie kontami e-mail dostępne jest w dwóch wariantach. Z poziomu serwera możesz wyświetlić listę kont e-mail powiązanych bezpośrednio z jedną usługą. Po przejściu do sekcji Poczta, zobaczysz listę wszystkich kont e-mail utworzonych w ramach Twojego konta klienta. Nie tylko ułatwia to ich edycję, ale umożliwia łatwą identyfikację skrzynki e-mail i zarządzanie zasobami. Więcej informacji jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu na nowej platformie home.pl.

Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl

Domeny

Przed aktualizacją: w panelu administracyjnym home.pl możesz wyświetlić listę zarejestrowanych w ramach konta domen. Po rozwinięciu listy usług powiązanych z serwerem, możesz kontrolować zarówno domeny delegowane jak i zarejestrowane w home.pl oraz przypisane do jednego serwera. Więcej informacji jak przypisać domenę do serwera na poprzedniej platformie home.pl.

Po aktualizacji: z pomocą sekcji menu Domeny możesz wyświetlić listę wszystkich domen powiązanych z Twoim kontem. Szybko zidentyfikujesz serwer powiązany z wybranymi domenami i zmienisz ich konfigurację. Sekcja menu Domeny umożliwia także dostęp do nowej funkcjonalności jaką jest Przekazanie domeny, tj. zarządzanie domeną zarejestrowaną w ramach innego konta, bez konieczności wykonywania cesji. Więcej informacji jak przypisać domenę do hostingu na nowej platformie home.pl.

Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl

Przekazanie zarządzania domeną

Przed aktualizacją: pełne przeniesienie obsługi technicznej domeny pomiędzy dwoma kontami w home.pl wymaga wykonania cesji usługi, np. cesji elektronicznej dostępnej w sekcji Usługi

Po aktualizacji: możesz zarządzać w pełni dowolną ilością usług, w tym domen zarejestrowanych na innego użytkownika bez konieczności wykonania cesji. Skorzystaj z dedykowanego modułu dostępnego w sekcji Pulpit, wskaż innego użytkownika i potwierdź operację. Zarządzaj prawem do domeny i pozwól innym na jej konfigurację. Więcej informacji o funkcji przekazywania zarządzania domeną na nowej platformie home.pl.

Funkcja przekazania domeny jest szczególnie przydatna, gdy jesteś właścicielem domeny, ale chcesz, aby inny klient home.pl miał możliwość samodzielnej zmiany ustawień przy tej domenie. Aby uprościć konfigurację domeny, możesz przekazać jej zarządzanie, bez ryzyka przejęcia domeny.
Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl

Automatyczne odnowienie usługi

Przed aktualizacją: za pomocą sekcji menu Płatności możesz kontrolować status usług oraz opłacać te, które wymagają przedłużenia. Usługi możesz opłacić na podstawie wygenerowanej Pro Formy.

Po aktualizacji: za pomocą sekcji menu Konto możesz w pełni kontrolować aktywność swoich usług, zlecać ich opłacenie w dowolnym momencie, a także aktywować opcje automatycznego odnowienia usługi. Po prostu wybierz usługę, aktywuj automatyczne płatności i wskaż metodą przekazania wpłaty. Więcej informacji o automatycznym odnawianiu usługi na nowej platformie home.pl.

Poprzednia platforma home.pl Nowa platforma home.pl
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub